“Run This Town” Whole Video Leaked

- By Bossip Staff

The most highly anticipated video of the summer or for that matter probably all year….was leaked on the net last night. The song, Run This Town, features the three heavyweights, Jay-Z, Kanye West, and Rihanna.

We have it underneath the hood. Pop it and peep

Vodpod videos no longer available.

More Stories From Bossip

Comments

  • Kay

    The song is hott though….

  • MINDYABIZNESS

    BORING!!!!! WITH A CAPITAL B. IM CHECKIN FOR LETOYA LUCKETTS NEW CD LADY LOVE AUGUST 25TH!!!! CAN’T WAIT!

  • Neena

    LOL.. WTF!! Jay grow up,please! And sorry Estelle, you don’t have the swagger to pull this one off.. or the face.. or the body!!

  • ATL_1987

    They really hyped THAT up?! That was so boring. I can’t believe I’m about to ay this…but Beyonce probably would have made that ish more interesting…my dog scooting across the carpet is more interesting than this garbage..

  • gmommy

    Waiting on Whitney Houston and LeToya’s CDs.

    Jay-z, Rihanna, Kanye SADDOWN!!!!

  • hmmm

    OK….

  • Ms. Shayla100

    its cool.. i love the hook!

  • ATL_1987

    @Kay…true, but California Love possessed some energy to it, because Dre and Pac actually have PERSONALITY

  • TJ ladder

    That was hot…and I’ve never done this but….1st

  • SHANE-O-MAC

    People better get ready …the powerful 3 and taken no prisoners. “DA ROCK”

  • Focused1

    LOL. I knew it would be lame. Two trailers was not needed for this over hyped subliminal garbage.

  • ATL_1987

    Ummm…anyone who still yells out “Da Rock”, throws up “Da Rock”, or even wears Roc-A-Wear for that matter, needs to find a delorean and go back to 1998…

  • Valiant Thor

    ZZZZZZZZZZZZZzzzzz….

  • gmommy

    Why didn’t Jay-z put the scarf over is face?

    Ole ugly ass.

  • brandon

    Kay, u right. Jay Z copied PAC with me and my girlfriend now its this….

  • Angee

    I agree with Kay also, California Love 2009.

    Morning everyone! 🙂

  • http://peacane1 peacane

    Hater!!!!!!

  • http://peacane1 peacane

    All yah are big fat haters!!! so much hate!

  • facefacts

    lol so jay hated on the auto tune to get a mono tone rhi to do what now? Im confused!!!

  • Cazza!

    I’m sorry but autotone is needed for people like Rihanna, that last chorus she just sang literally hurt my ears! How are they going to play this in clubs…they need to edit out her part-rest of the song has got a good beat until she starts ”singing”

  • http://n Ms.fabulous

    BOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRIIIIIIIIINNNNNGGGGGGGGGGGG
    NEXT…..

  • ThrowinDaggers

    @ATL_1987
    Ummm…anyone who still yells out “Da Rock”, throws up “Da Rock”, or even wears Roc-A-Wear for that matter, needs to find a delorean and go back to 1998
    ***********
    LMAO!!!!

  • Stephanie

    okay 1st off, the song is very sub-par to say the least, these 3 (esp Jay-Z) can come out with anything and because of who they are everybody will love it. With that being said, I agree 100% with Kay.

  • Stephanie

    lol @ Focused1:
    “Two trailers was not needed for this over hyped subliminal garbage.”……very true

  • Sydney™

    Good morning, Angee 🙂

    @ATL_1987

    “anyone who still yells out “Da Rock”, throws up “Da Rock”, or even wears Roc-A-Wear for that matter, needs to find a delorean and go back to 1998”

    Gotta go back in timeeee. . .

    I love Back 2 the Future. 🙂

1 2 3 16
blog comments powered by Disqus