All the Single Ladies… What New Piece of Chocolate is on the Market Again?

- By Bossip Staff

tyguess

What hot piece of R&B chocolate just finalized his divorce and is out on the prowl again?  Flip the hood to find out.

ty

Tyrese has finally finalized his divorce with ex-wife Norma Gibson.  The two have been trying to finalize the divorce for sometime now between a nasty custody battle and property settlement. Both Tyrese and Norma will share custody of their daughter Shayla, who is 2.

The judge has awarded Norma $6230 a month in child support and Tyrese will get to keep the California home which he owned before the marriage. The assets and cars were split up between the two.

We want to send a congrats out to Tyrese who we’re sure is holding an all out chopfest for all interested!

More Stories From Bossip

Comments

  • S

    first
    …wit his fine self!

  • Sloppy Seconds are for Losers

    Not interested~ Tyrese does nada for me.

  • KEYSHA EASY

    So Sad Too Bad! The tat circle on the navel is really gay. But loves him none the less! LOL

    Wish them the best of luck next time in LOVE!

  • Well...Alright!

    FIRST…..Wasn’t she the pregnant girlfriend that he beat up back in ’07?! I didn’t know she married him. SMH!

  • Aww Man...

    Loves Tyrese as an actor and singer. I wish him good luck in everything he does.

  • The_REAL_Kenia

    Time to come home to mama chocolate thunder!!!

  • cruzan trini

    DAMN I LIKED THE PIC BETTER WHEN I DIDN’T KNOW IT WAS HIM.

  • steph

    Interested?????? WHERE DO I SIGN UP? lol

  • philly_woman

    chocolate who DONT FANCY black women!!!! drool all you want ladies, he’s checking out the becky behind you!! lol

  • MeMe

    Damn, thats a nice piece of chocolate right there….

  • STEPHANIE

    i love it…… LOVE IT. he’s a swirler, too. niiiiice.

  • Golden Goddess☀

    yum
    yum
    i knew that was Tyrese’s beautiful body🙂

  • http://nerdgirlms.wordpress.com Nerd Girl

    Yuck. Can’t stand him.

  • WordtotheWise

    NEXT!

  • Seeker

    too bad i’m not light enough for hin

  • mojojojo

    now that is a correct amount to pay for child support and u see they were fighting over who wil keep the child unlike kelis and Nas…..SMH

  • Rrrrroe Ski Love-

    Why dat negro got an all seeing eyeball in his naval. WTF!

  • Jay the Real One

    I didn’t know he was married in the first place.

  • Kamese

    That man is fine as hell!!

  • chaka1

    I’d love to make him sweat…

    wooooooo!

  • bcan

    this negro right here…lawd have mercy…bout to make me go get acquainted with myself….

  • Kada

    I have been waitin on u baby..lol…even tho i’m really sorry ur marriage didnt work. But still look at the way how tyrese an his ex wife work out their divorce. he is only gonna pay some 7000 a month. Why kelis have to make her divorce go down like that. Gosh these celebrities are so harsh

  • http://BOSSIP TASTY

    DAMN…. WHATS MORE TO SAY.. DAMN

  • shu kra-z

    I’m sure that he wasn’t chopping down anyone while he was married… that was sarcasm.

  • http://bossip.com Don't do me boo!

    lawd…. he can GET IT!!!

1 2 3
blog comments powered by Disqus