Out of Pocket: A 90 Year Old Man Gets Buried in a 1973 Pontiac

- By Bossip Staff

A 90 year old man’s dying wish was to be buried in his car with all his prized possessions.

According to sources, Lonnie Holloway drew out a huge crowd to see him get buried in the front seat of his 1973 Pontiac Catalina.  Described as a unique individual, Lonnie talked about his burial plans but many thought he would never go through with them. As we can see, he made his plan a reality:

Vodpod videos no longer available.

Damn, that car could of been put to good use, even with cash for clunkers not being a factor, someone could have put that car to some good use.

More Stories From Bossip

Comments

  • Hannibal

  • http://twitter.com/urbanfrugalchic Khristal

    Rediculus…material possessions…that is why i stand for frugality

  • http://urbanfrugalchic.com Khristal

    Yes Khristal…Discusting!

  • Hannibal

    AT LEAST GET BURIED IN A GOOD CAR…

  • Welcome to Brooklyn!!!

    Well I guess we can reverse the saying of “can’t take it with ya”

  • drenk

    i like it, kinda like a new school sarcaphogus

  • NIKKI UNDERWOOD

    Is this even legal?

  • Nique

    LMAO! I think someone forgot to change her screename/gravie before posting as someone else. Y’all werent fooling anyone! Simple heffas

    YES KHRISTAL/KHRISTAL

  • Angee

    The man lived to 90! That’s an accomplishment in itself! If he wanted his shell buried with a car, so be it!!

  • Jade Silver

    The Egyptian kings were buried with their possessions. Let the man be.

    @ Glok9 … Hello handsome.

  • jandsmama

    Who is the fool taking pictures at the gravesite? Dumb ass! Only in South Carolina…

  • 5 STAR CHIC

    OOOKAAAYYY, I guess it”s ok. Man”s dying wishes…lol….Kind of wierd though.

  • Glok9...All we do iz Spark Mad Izm!!

    JADE HEY GORGEOUS!
    HEY ANGEE!

  • Jade Silver

    @ Glok9…Off the topic, but I wanted to ask ‘Why is JayZ… Hova’? What is a Hova?

  • Ooh Wee

    @Jandsmama.

    You mentioned that only a person in SC would be taking a pic at a gravesite. You even referred to the person as a dumb ass. The left of the pic says Augusta and that’s in GA!!! ; )

  • lolasocute

    @Nique

    Lmaooooooooooooo I saw that as well…. 🙂

  • Glok9...All we do iz Spark Mad Izm!!

    OK JADE I SEE …HEY THEIR ARE PPL WHO WILL NOT EVEN SAY THE NAME JEHOVAH ,..GOD NAME …ITS SACRED…AND THIS BUBBLE LIP HOMO JAYZ IS MOCKING THIS NAME AND CALLING HIM SELF A GOD MC…WHO FOLKS FOOLISHLY WORSHIP,…. JAY Z HIS DEATH SHALL TRULY BE DIVINE IN NATURE!

  • b

    thats some pimp sh*t… i wanna be buried with my caddi now…

  • http://bossip for the hatahs

    LOL @ OOH WEE…You are right…That makes JANDSMAMA look, well, like a dumb ass….LMAO.

  • somewhere in nc

    aka Coloreds

  • Lady J

    Are you serious????

  • Lush_Us_Lipps

    REALLY!!!!
    **blank stare**

  • #%$&?!!

    ……

  • tha real starra

    can some one pls. kill off this spammer

  • GODDESS1

    LOLGLOK9

1 2
blog comments powered by Disqus