Khloe Kardashian’s Ex, Rashad McCants, Says Their Reality Show is on Some Bullsh**

- By Bossip Staff

Khloe Kardashian’s ex, Rashad McCants, is speaking out on all the ‘fakeness’ surrounding their reality show:

NBA star Rashad McCants says there was nothing real about his stint on former girlfriend Khloe Kardashian’s reality show. The shooting guard said Khloe and sister Kourtney, who claimed he cheated on Khloe, “made the whole thing up.” McCants said a “Kourtney and Khloe Take Miami” episode — where they were seen hacking into McCants’ voice mail and listening to suggestive phone messages apparently left for him by a female fan — was staged. He said the curvy sisters did not have his current phone number and he and Khloe “had already called it quits” in January, before the segment was even taped. Meanwhile, Khloe wasted no time finding herself another NBA star to play ball — she wed the LA Lakers’ Lamar Odom in September, after a month long romance. Not surprisingly, the reality show cameras caught every moment. Reps for E! and Khloe did not return calls or e-mails for comment.

Yeah we’re sure that’s not the only thing that was “staged.” SMH.

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • Bossip Are A Bunch Of Liars!

    Khloe should never wear dresses like that again. EVER.
    That is all.

  • PrettyInPink

    Wow…am I first?! OMG!

  • seriously?

    wow first?
    he’s jealous

  • PrettyInPink

    Dayum!

  • Bossip Are A Bunch Of Liars!

    Nope. I got the number one spot today. 😉

  • http://myspace.com/870bg Bg(~007~)

    Make a lay-up pal and stop hating!
    Carry on!

  • Sticky-n-Sweet

    Why is he telling us this now? You were quiet after the episode aired, so keep shutting up!

  • mac

    It’s all fake… On another note, that thick girl must have some supa good ass!

  • http://Bossip Bliss

    Thanks Boo for telling us but we already knew!!!

  • Caramel Cat

    it’s a shame that he felt the need to speak out on this, anyone who thinks that anything about those chicks is real may need a mental examination…

  • http://bossip.com YES, they deserved to die, and i hope they burn in hell!!

    Why is it that Khloe is so masculine looking, but the other two sisters are total dime pieces? Think she’s adopted???

  • sassalene

    Rashad is ok looking but I would never want anything that has klhoe germs all over him.

  • EleKtrik EccEntriK (ban conformity)

    Lol I’m surprised he didn’t vent via twitter…
    and yea Rashad I’m sure you dated her with the best intentions. GTFOH. She’s nothing to sweat about bruh.

  • keke

    y r men starting 2 act like snitches 1st sheree husband and now this dude?

  • Ummmmmm....

    Sounds bitter to me more about her marriage then how he was ‘made’ to look like a cheater…speaking up months later. Move on Rashad!

  • Nique

    What’s on some bullsh!t is this man’s pants sitting under his chin.

  • HoneySuckleGirl (KEEP ME NEAR THE CROSS...LOL)

    @ Nique

    ________Dead__________

    You are crazy girl!!!

  • ATL AINT DA SOUTH

    this story is bogus, the episode he is speaking of was on Keeping up with the Kardashians, not Kourtney and Khloe take Miami! It was Kim that was hacking into his cell phone, not Kourt! Dang liars!

  • Lean (In my opinion)

    A reality show staged?? Wow imagine that! GTFOH

  • Allie

    I knew that s**t was fake!!!!! I am glad somebody finally came out and said something!!!!! You would think Kourtney would be the one pulling the dime pieces cause she is the better looking one out of all them!!!! Why is saying something now. Like he was really attracted to her!!!!!!!

  • CB IS A PUNK

    @ yes –

    All the Hodashians looked like that before botox, lipo & butt pads LMAO!

  • CC

    Rashad McCants is so lame. Why is he speaking out now? Could it be because he is not currently playing in the NBA? Rashad’s intent was to use Khloe for publicity from the beginning. Now he is no longer in the picture and the publicity he was seeking did not work to his advantage, he wants to start trash talking. No one cares.

  • JUDY

    You know Lamar will be telling this same story six months from now.

  • chloe

    please, he’s just embarrassed he looked like such a douche on national tv. i doubt she would really want the world to know her boyfriend was cheating on her (and using her for fame).

  • I am tireeeeed!!!!!!

    @ATL they did have the exact same thing on Khloe and Kourtney take Miami. It was him. And also they had on keeping up with the kardashians kim doing it to a guy. they had it on both shows, sooooo i believe him when he said it is fake.

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus