Like Mother, Like Daughter: Keisha Whitaker & Autumn

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

We won’t pull the bony broad card on ole Keisha Whitaker today, so here she is with daughter Autumn at a Genlux magazine event in Beverly Hills this weekend. Damn, Autumn prolly weighs more than she does. SMH.

More images from that event:

More of Keisha Whitaker’s skinny ass and more coming up next…

Images via WENN

More Stories From Bossip

Comments

  • Marquis de Sade

    Well at least you can say that her pretty gene was more dominant than Forest’s ugly gene. Thank God, that their daughter got her mother’s looks.

  • Rika from the Block

    co-sign on marquis’ comment…that little girl is lucky….could’ve had that ole fat roll her father has on the back of his neck….

  • Marquis de Sade

    The more i look at her, the more i’m convinced that mayhap, Forest should consider soliciting the services of Maury Povich.

  • I'm Just Me

    The look cute. And they do look just alike. Goodness! Eric Benet is looking just a tad gay for my taste.

  • Vette

    Eric’s girl reminds me of a brokedown Halle Berry!

  • ~*~IslandNik~*~

    im glad that baby got her momma genes… it wouldve been a damn shame to c a crooked eye…

    who snapped a pic of the unknown marley??? lemme stop c.. damian is my man tho!!!

  • Whatchaknoaboutdat?

    Keisha needs to teach her daughters how to dress instead of hogging the spot light. That’s just not right.

  • Whatchaknoaboutdat?

    Autums shoes don’t have to be matchy, matchy but the blue-grey is all WRONG!!!

  • Whatchaknoaboutdat?

    Eric Benet is looking good these days… maybe he’s over his sex addiction.

  • Whatchaknoaboutdat?

    Oh, and is that the Marley dude that Loren Hill has lost her mind over???

  • ~*~IslandNik~*~

    yea that “lauryn hill’s”.. man.. ex.. husband.. dont kno which one it is these days

  • Whatchaknoaboutdat?

    Thanks Nik… I just smh err’time I think about how she’s lost herself over that man. I guess that’s what that island D and some good ganja will do to a girls brain.

  • me

    that is not forest witaker’s daughter. the girl is from her previous relationship.

  • solchile76

    Vette……..

    eric benet’s new woman is Prince’s ex-wife!

  • http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=14036836 Run Away Love

    Kiesha is gorgeous, especially having a daughter that age!

    Sure, she could use a good meal….but some people are just naturally skinny.

  • I Kept It Real

    I love how Lanisha Cole reps for chocolate sistas but seriously how she gonna where open toed shoes when all her toes gang up on that 2nd toe? Dont do it again Lanisha.

  • whocares

    isn’t the girl eric is with is Prince’s ex wife. the second ex wife?

  • Negrita Tan Rica

    Hmm Eric’s girl looks a little like Halle. Maybe he’s trying to reminisce on old times?

  • The Bear

    Is Rohan Marley on the prowl in Hollywierd looking for another rising female star to destroy?

  • The Bear

    Am I the only one who notices Mrs. Whitaker tryin to bust out a “booty pose”.

    How come no one commented on her back shot attempt?

  • tintin

    @ Vette

    i was going to say the same thing. he clearly is trying to find something possibly close to Halle.

  • Meather

    they are really good. do you know they open their blog on I n t i m a t e m i n g l e DOTC o m . that is a hot dating club. they said they hope their fans support them.

  • Sparkle

    How did Prince’s ex end up with Eric B’s broke azz? She look like a Vanity clone. Prince sure loved him some Latina/biracial women didn’t he?

  • http://suchshame.com Black, Yet Never Incarcerated!

    Well, Prince looks mixed and he grew up in lily white Minneapolis, so it’s not hard to understand how he would go for lighter females.

    Keisha looks like she mad in that back shot. Yeah, she mad ’cause she got that noassattall disease.LOL

  • Ms. Toson

    Actually the daughter looks better than the mother in a health conscience sort a way.

1 2 3
blog comments powered by Disqus