With Cakes Like This at the Age of 48… Would You Put Your Body on Display???

- By Bossip Staff

A 48 -year-old woman decided to put her body and cakes on display. Why exactly… We have no clue but with a body like this at the age of 48, Would You Hit It???

SMH @ this could possibly be somebodies Grandma…

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • tah

    DONT HAVE ANYTHING ESLE BETTER TO DO, HUH

  • Pimpin (IronJaw) Robert Brister Jackson

    Yes Indeed!

  • LaDiva

    Too old to be making a fool of yourself.
    Learn to love u for more than just your cakes dumbazz.

  • Glok9...Im repping Nat Turner & Marcus Garvey all tis month !

    ID EAT HER, THIS WHY I LOVE MY SISTAZ …LAWD SHE GOT MY DIK HARD AS STONE!!

  • Pimpin (IronJaw) Robert Brister Jackson

    GLOK – SHALOM!

  • Glok9...Im repping Nat Turner & Marcus Garvey all tis month !

    WHOEVER GRANDMA THAT IZ WILL GET FUKD ..NO DOUBT!

  • j-man

    1st

  • drenk

    @LaDiva

    if she’s still doin it at that age she was prolly raised thinkin that all she had going for her was the body, forget mind or personality, i dont think you can teach this old trick new tricks

  • Pimpin (IronJaw) Robert Brister Jackson

    Lawd,

    If you bless me with something like that, that aint gone look like a mashed tire after kids, and will still look like good coco at half a century I will stay wanting it, I aint going nowhere, no Lawd I would not.

    Amen

  • Glok9...Im repping Nat Turner & Marcus Garvey all tis month !

    PIMP ..LMAO, I SEE THIS GILF GOT YOU YOU OUT AND SHE GOT ME OPEN !
    SHALOM BLKMAN!

  • LaDiva

    @ drenk

    “if she’s still doin it at that age she was prolly raised thinkin that all she had going for her was the body, forget mind or personality, i dont think you can teach this old trick new tricks”

    I agree. U can’t teach an old dog new tricks..
    Unfortunately there are alot of youngins that value themselves only for their bodies.
    Nothing in the head tho…

  • LaDiva

    @ Glok9…Im repping Nat Turner & Marcus Garvey all tis month !

    I’m sure u love nothing more than a pair of cheeks…lol
    how are u sweety.

  • Dilla

    I wouldn’t display my body like that except being at the beach, but she does look great at 48, so do you.

  • Kool Breeze

    Ay mommi…now thats a real mut ha 4ya right there. Of course she should display and make some $$ off that old azz especially since it still looks supple. Do ya thang mommi..

  • Samuel L. Jackson Beer

    OH LORDY LAWWWD!!!

    You have truly heard my pleas. Thank you for providing your lowly son with this bountiful blessing today. Cause goodness knows it’s been s.hitty as f.uck up to this moment.

  • NUVO

    LADY YOU TO OLD AND U SHOULD KNO BETTER I HOPE YOU GET THE ATTENTION THAT U NEED THEN FIND SOMETHING BETTER TO DO WITH YO TIME AT AGE 48

  • Samuel L. Jackson Beer

    SMDH

    That HATERADE y’all be chuggin is the reason men can’t stand y’all azzez. Insecure muthafuggas.

  • Glok9...Im repping Nat Turner & Marcus Garvey all tis month !

    LADIVA!
    YES BEAUTIFUL ,..YOU KNOW I SEEN THIS COMING ..THE PROPHECY WAS CLEAR ….I SEEN HUGE DERRIER!…LMAO, IM GREAT, HOW ARE YOU FEELING? …I KNOW YOU GOT THAT BEAT RIGHT LADIVA!?

  • CoCoa Gyal

    Although I don’t appreciate her azz in my face she does look great for 48. Im not sure how black she is, even so she really is giving new meaning to the term “black don’t crack”.

    But @ 48 shouldn’t she have something better to say for herself than being reduced to this? She might actually be an accomplished woman but flaunting her @ssets won’t allow anyone to take her seriously.

  • GRAND MA ALWAYS TOLD ME

    I must say that she dont look bad for her age! And with that being said…. Why wait sooo late to show your cakes?

  • CoCoa Gyal

    ***

  • roc

    I’d chop this 48yr old broad all nyt long))) And I mean all nyt)))

  • LaDiva

    @ Glok9…Im repping Nat Turner & Marcus Garvey all tis month !

    “YES BEAUTIFUL ,..YOU KNOW I SEEN THIS COMING ..THE PROPHECY WAS CLEAR ….I SEEN HUGE DERRIER!…LMAO, IM GREAT, HOW ARE YOU FEELING? …I KNOW YOU GOT THAT BEAT RIGHT LADIVA!?”

    Lol I’m good. Just another day at work…
    Read for this wkend to start already tho….

  • Manuel

    The better question should be how would I hit that??

    I would hit that day and night…if she can do the crime and put it out there like that…then she can do the time….lol

  • BrothaSum

    She’s not 48! Com on son!

1 2 3 8
blog comments powered by Disqus