Some Friday CrackCakes

- By Bossip Staff

Coco, being the uber classy lady that she is, decided to Twit Pic the image above and had this to say:

Why did myspace take this pic down. Are they offended by a*s-crack? Its female curvature!

SMH. This broad cannot possibly think that that donk of hers is authentic. That big ole thang looks suspect as hell.

More Stories From Bossip

Comments

  • Sarah

    Oh my.

  • kdouble

    second!

  • big boss

    ray j is all over that

  • berryjuice

    What FEMALE does that? AHHHHHH she gives women a bad name…

  • duhh

    white girls 4 u

  • http://chokolatemilk.blogspot.com/ Choco

    Dayum she look hella funky like she don’t realize how smelly her fish is….ugh!

  • Mensa

    Desperately Seeking Attention. That pimp daddy husband of hers must be slacking in order for his shameless wife to make yet another attempt at becoming celebrity-relevant by exposing the crafty work of some plastic surgeon. This is sad to the tenth power.

  • She Knows...

    I think she’s fly, no hate here

  • Zina (The Original Princess)

    I didn’t know that it looked like that without being photoshopped. Wow, how in the heck did they make it look like 2 full stuffed watermelons?

  • Suzee

    this heffah will do anything to stay relevant. we don’t want to see your skid marks coco!!

  • Space

    Her a s s looks like breast implants.

  • http://bossip Shawn Jones

    Sorry but after seeing that sloppy wide flat azz (I must say that I was a little dissapointed) at the beach I will never look at her the same. Its a wrap.

  • Looking for a Bossip Baby

    Yummy picture

  • starlite

    Hi rose sweetie!

  • starlite

    White women have no shame!!!

  • Mr.uPPeR CuTTs

    lol… it always looks funny looking…

    __________________________________________________________________________________________________

    @ a rose by any other name # 9304026339482056536 ™

    Good evening.. Hows the lovely Rose doing today??

  • loveme loveme not

    If you ask me my opinion I bet Ice T hitting that butt crack lol ! Cause I’m your pimp!!!!!!!

  • Gimmeabreak78

    @Mensa

    Cosign!

  • kyona Tennison

    She needs to understand that, just beacuse she is married to a black PIMP that we are not dumb enought to think that this is her for real!!!!!!????? Stop the madness boo….. She’ll stop in about 5 year when that Donk turn back into the FLATBACK that she really is!!! STOP IT. Buffy wanna BEE

  • cutie

    Who cares!!! My boyfriend thinks the same with me. He- is eight years older than me, lol. We met online at- A g e m i n g le @ c.o..m a nice and free place for Younger- Women and Older Men, or Older Women and Younger Men, to- interact with each other. Maybe you wanna check out or- tell your friends.

  • Horse.Head.Nebula

    There is no way in hell Ice T would have a Black woman that was like this. Funny what ‘brothas’ tolerate from a non-Black woman. Kim (the Who.re) Kardashian and THIS trailer tr!ck.

  • UrHeinessDaQueen

    Well Coco’s doing what she does best lol
    & I’m shocked that Myspace banned her pic because alot worse gets shown there lol

  • anewme

    @MR. Uppercutts…all I can say is damn at that pic! Looking good!🙂

  • Ms.ViVi

    I dont care what anyone tries to tell me or sell me. She is ugly as hell. She has a dog face and a horse body.

    You may continue

  • stacy bland

    what a shame

    new cosmetic line for the woman of color created by a woman of color
    http://www.simplybeautiful-stacyb.com

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus