Some Afternoon Cakes

- By Bossip Staff

Here’s some afternoon cakes for your viewing pleasure. Pop the hood for a better look.

Veatrice definitely has a healthy stack of cakes, but these pictures left us with some questions like… Are those gray contacts? Is she laying on a mat in that one picture??? Did she try to cover it up with bad photoshop? Is her booty extra airbrushed???

Feel free to answer any of the above.

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • that damn sh#$ disturber

    well damn!!!

  • that damn sh#$ disturber

    real choc should be proud…:)

  • ST. PAUL IN THIS

    yes-i suspect extra airbrushing…

  • keepingitreal

    too much airbrushing or photoshop…

  • that damn sh#$ disturber

    why b/c there’s no pimples on the booty lol. though i did notice that her legs are more greased then her booty in that main pic

  • http://bossip mello

    that’s my homegirl from portland oregon….that’s all real trust me. do work V!!!

  • cruzan trini (ghetto is not an adjective)

    Let the jokes begin…I’m ready to laugh.

  • Glok.. Da Anointed One!

    GOT DAMN I THINK I LOVE HER ,..REAL CHOCALATE IS BLK ,..FOR DAMN SURE!

  • drenk

    I have seen the top of the mountain. And it is good.

  • Glok..!

    PLZ!

  • Jack

    Gross – way too fat.

  • Hannibal

    DARK SKINNED GIRLS WENT OUT OF STYLE WHEN BEYONCE CAME INTO THE GAME. SHE LOOKS LIKE PLAXICO BURRESS!

  • Marquis de Sade

    DaHonestTruth aka SMDH
    😆 Your inner-d y k e is showin’, you miserable bull daggin, c u n t.

  • real black is chocolate

    real sh’t right here!!!!!!!!!!!!!!!

    @Hannibal

    f’ck off with your lil d’ck light-skinned boyyyy!!!

    —–

    real black is chocolate!
    real black is dark!
    black is beautiful!

  • I Am Legend

    her forhead and nose is long look like Mr potato head 2 me

  • http://youtube.com/ICANDIGUOUT STEPHAN

    wow…nice cakes

  • real black is chocolate

    Somali Ninga

    but truth dat ma!

    SH’T ANTI CLA$$Y!

  • RazeKane

    Can’t deny power of chocolate. (could here that fk’kr real black comin now)

  • Hannibal

    SHE LOOK LIKE RAJON RONDO!

  • RazeKane

    Fk, he already here lmao

  • http://perryone779@yahoo,com a rose by any other name #9304026339482056536 ™

    Hey my boo GLOK, did you see on the other blog, where they have a poll that shows which cities have the men with the biggest ‘man meat”.. New orleans came first and i think San diego second, it was 15 of them and Chicago was #9, St Louis was 11 i think ,anyway who the he** did this test???? and Portland Or was up ther.. WTF?? Somebodys mama must have did this test!!lol!!

  • real black is chocolate

    RazeKane

    stfu dumb

  • Ms Lady V

    She isn’t ugly but I’m sure she doesn’t look that in person.

  • num1dominicano

    nice brown skin honey….I’m diggin’ it…

  • RazeKane

    REAL

    HEY PARTNA- I LUV CHOCOLATE YOU’RE JUST THE BITTER CHOCOLATE.

1 2 3 6
blog comments powered by Disqus