What Were You Thinking??? Reggie Bush Spotted Boo’ed Up With The Bald Headed Beast

- By Bossip Staff

Reggie Bush Amber Rose NYC

Serial-swirler Reggie Bush and Amber Rose were seen “getting intimate” in the Hamptons this weekend.

More of this bullshizz when you pop it…

She and Reggie Busharrived together at the AXE Lounge in Southampton Saturday night and were caught canoodling all night long. Apparently, they even took bathroom breaks together, which required a security guard to guide them through the jam-packed crowd.

WTF??? Damn, Reggie’s taste in broads is super suspect…that Jesse James country singer, the January Gessert jumpoff, Carmen “Thirsty Ho” Ortega, and now Yeezy’s sloppy seconds. Dude is definitely trippin’…at least Kim makes her own income, Amber Rose needs a man to keep her a$s going. SMH.

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • CheckOutMyMelody

    What is he thinking? She’s a bisexual slore!

  • LuvN_Life

    WoW this definently is Odd

  • Keke

    Bossp please! They r talking. First!!!

  • Hannibal

    REGGIE IS A VERY SMART MAN! DATE A WHITE WOMAN AND SAVE YOUR MONEY, FELLAS!

  • Macori

    It looks like they are just talking to me.

  • http://bit.ly/aJocm2 The Desolate One

    Black (men) are the only ones that don’t look like cancer patients when they’re bald

    http://bit.ly/aJocm2

    ALL women, and any other race of men still DO look like cancer patients when they’re bald

  • A Mess

    @ hannibal, you do know that amber is not white

  • Disgusted

    Yick!

  • ShawtyWhereYouAt

    Well we know Reggie likes Kanyes leftovers….Kim, now Amber…smgdh.

  • Hannibal

    @A MESS

    YOUR RIGHT, WHAT I MEANT TO SAY WAS DATE ANY WOMAN BESIDES AN “AFRICAN AMERICAN” WOMAN IF YOU DON’T WANT TO LOSE ALL OF YOUR MONEY.

  • Glok...Im in love wit Mary Jane !!

    REGGIE SAID PHUK YOU GUYS ,..IM TRYING ..THIS THE CLOSET HE’S EVER GONNA GET TO A BLK BYTCH, SO DEAL WITH IT!!

  • Glok...Im in love wit Mary Jane !!

    AND THIS BYTCH AMBER DONT KEEP HER HEAD BALD FOR NO REASON ,…IT CANT GROW BACK CUZ WHEN IT DO,… THE HEAD SHE GIVES CHIT MAKE YOU PULL THAT CHIT RIGHT OUT…EXPLOSIVE BRAIN GIVER SHE IZ ,..I CAN TELL!

  • lala

    @Hannibal
    Don’t you mean don’t mess with a White woman if you don’t want to lose all your money? Have you not noticed that all these Athletes they lose their money too are white? One word: Tiger Woods. Anyway this is neither an upgrade or downgrade, both women were sloppy seconds, why wont he just get him an educated woman that’s got a job and is c.l.a.s.s.y like Ludacris. SMH

  • Hannibal

    @LALA

    LUDACRIS HAS A BUNCH OF WHITE GROUPIES AROUND THE COUNTRY SO HE’S ONLY USING HIS GIRLFRIEND AS A COVER UP. “I’VE GOT HOES, IN DIFFERENT AREA CODES”!

  • Just Bored

    Diseases…Rich folks just change boo’s like underwear.

  • GreeneyedBandit

    IM LOVIN THAT! REGGIE&AMBER! OH&BYE THE WAY,EVERY WOMAN CANT WEAR THE BALD LOOK LIKE AMBER,SHE’S BEAUTIFUL! I AINT BOUT HATE ON THAT PRETTY B*TCH! LOL

  • LYRICS

    REGGIE REGGIE REGGIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • lala

    @Hannibal
    W.e. H, W.E! LOL Always got something to say, can’t you just once shut your piehole or have something positive to say. And I don’t recall ever seeing Luda surrounded by anybody but his girl. And if he is at least he’s got the sense not to be photographed.

  • Mz.V

    @ Hannibal

    U seem to just HATE on coloured women, don’t you! gawd, there are good AND bad things of every type of women, coloured or not. hope u end up with a white girl that washes away what little money you have.

  • GreeneyedBandit

    THAT B*TCH JUST GOT MAGNETISM! LOL,ROCK ON WIT YA BAD SELF AMBER! Im Sorry but KIM cant f*ck wit AMBER!

  • GetRight

    @Hannibal Marry a white woman and save your money? …like Tiger Woods and Paul McCartney? STFU

  • http://bossip pennyfierce

    Amber will do anything to stay relevant,first khanye now reggie.what happened to sisters doing it for themselves.

  • Hannibal

    @LALA

    LOL, EVERY RAPPER HAS WHITE GROUPIES, EVEN LUDA!

    @MS. V

    I DON’T HATE COLORED WOMEN, I JUST DON’T DATE THEM BECAUSE THEY ARE LAZY AND THEY ALWAYS SEEM TO BE GOLDDIGGERS.

  • lala

    @Getright
    EXACTLY. Thank you.

  • lala

    @Hannibal,
    Obviously you’re looking in the wrong place, so don’t hate us because you can’t find a good one. That’s not our fault, that’s yours, you just got bad taste that’s all. There are plenty og good black women around you just gotta look, and stop being attracted to just looks.

1 2 3 12
blog comments powered by Disqus