Caption This

- By Bossip Staff

This character is Mario Godiva Green, the creator of “Kangoo Nation,” which offers free classes doing workouts using Kangoo Jumps. He was spotted running around Manhattan on his Kangoo Jumps with friends. Keep reading for another look but don’t forget to Caption This!

That’s what we call multi-tasking. The guy is marketing his business while getting in a workout!

SplashNews

More Stories From Bossip

Comments

  • ENUFF IS ENUFF

    Awesome, Awesome BODY, but to caption EEEEEEEEEwh….he just so flaming, and so flaming….bring it down a notch!

  • Bri

    Good job. Looks like Mariah in the background. :~)

  • WHAT?

    AWESOME BODY

  • http://www.myhairparadise.com www.myhairparadise.com

    I want some…check out myhairparadise for ways to work out and not mess up your hair

  • http://esaw0111@rock.com REAL TALK

    ASHE N?IGGA ?

    REAL REAL TALK

  • U.N.I.T

    singing in his Irene Cara’s voice:

    Fame

    I’m gonna live for ever

    I’m gonna learn how to fly…HIGH!!!!!

  • ENUFF IS ENUFF

    First awesome, awesome body but to caption this EEEEEEEEEEEEEEwh….he look so flaming, and he looks,,,so flaming…bring it down a notch!

  • Chee-Chee

    …he looks good, but he screams ‘I’m Kang a da white wimmuns!’…

  • Sha

    i want some kagoos!

  • Rihanna'sSharpNPointyWitchyFingernailsTookTheOath

    those kangoos looks so fun. I am def looking to purchase a pair

  • http://Bossip Tiki Barber

    Yeah real niccas in the hood aint doing no fruity sh*it like this yo !

    I`m all for get your excercise grind on but bouncing up on a

    fake azz roller blade ! looking like you auditioning for the next gay parade Nah man .

  • SCarter

    Figures!

    Well anyway these look like a fun way to get some movement in.

  • sportstalk23

    “Everyday I’m Hustlin,Everday I’m Hustlin” lol

  • Mr.uPPeR CuTTs

    Dude look suspect.

    But he is built almost as good as me tho.

    I want to get a pair of those kangoos.

  • Whateva chee chee!

    @CHEE CHEE

    So the fuk what!!!

  • krakatoa

    Quit hating. He’s making a ton of money from jumping up and down AND he’s got an army of snow bunnies to smash. Brother’s doing well.

  • 2conscious4u

    I was coming out of Whole Foods at 14th street last week when I saw him and a whole crew of girls running in the street. It was definitely a scene. I was expecting to see some cameras following them, it looked so outrageous. He’s getting his 15min.

  • postmycomment!!!!!!!!!!!!!

    Looks like fun! It would motivate me to run and I don’t like running!

  • Chee-Chee

    @whatever

    …shet the fugg up, Palow…

    …we all know it’s yo’ fat azz behind the keyboard…

  • theghettohippie

    caption: weeeeeeeee!!!!!!

  • TEAMBREEZY

    That looks fun, got to get me some

  • moi

    I’m not so sure it’s the wite GIRLS he’s smashing. lol

  • angelic1302

    He’s gonna take out picture on the count of three say gay!!!!!!!!!!!!

  • rock on, Mario

    So… his sexuality is so NOT what the point is. Haters are jealous because someone looks good and is doing well for them self!

  • Angie

    I love Mario and kangoo make u feel better happy and healthy

1 2
blog comments powered by Disqus