Dayuuum! Poor Nene Is Looking Like Geritol Greg Just Crushed Her Whole World

- By Bossip Staff

Nene Leakes seen outside the Trump Hotel in New York City

Poor Thang! Nene Leakes was caught looking busted outside of Trump Hotel in NYC. We’re not sure if she was crying over the hotel bill or her divorce from Greg, but somebody should’ve told her that all that plastic surgery doesn’t mean she should go out without makeup!

Nene Leakes seen outside the Trump Hotel in New York City

SMH. What would Dwight say?

SplashNews

More Stories From Bossip

Comments

  • blaxitive

    YOU SHOW IS UUUGGGLLLYYYYY!!! HHAA HAHA HAHAHAHAAHA

    • LYRICS

      that’s NOT NICE!!! LMAO

    • Played-out-Gucci

      she neve was pretty

    • I can't STAN!

      Nene aka “left eye” – for all the wrong reasons

    • Greeneyez

      Trump Towers…. Now u know ole’ gurl is gonna be on the Next Apprentice… Alittle foundation and lip gloss would have been nyce…..

  • understandingoverignorance

    Look like she just got a text…Her husband took it up the corn hole for 10k…He was even lying some more….Ain’t no homo give another man all that money for free….Ha Ha

  • VirgoJewel

    She looks so sad….

  • CJ

    They got a divorce? really?

  • Queen

    Make up does wonders!!! and Men this is the kind of ladies you run after. Women who where too much make up and they don’t even know what they look like. Instead of going for real and true beauty! Women who have natural features without all the makeup! Get it together fellas!

    • Queen

      I meant wear! lol in my above statement!

  • tbird

    she looks like an NBA player…too manly.

  • Carolingagirl

    Uhm she looks just like any other woman without make-up…what u THINK they different than everybody us because they on tv…GTFOH to each his own. You don’t have to be with her, he did so he liked it so he wifed her up…ugh

  • Shar

    She looks like any other woman running errands in NYC. No she’s not the cutest without all the extra help, but she looks normal. No one can wear layers and piles of makeup every day. I’d love to see how some of these other girls look without makeup before they judge… Just sayin!

  • It is what it is..........

    Is that Kermit?

  • MAXNy

    You know you better stop! LMAO.

  • Hannibal

    LMAO

  • 100milesperhour

    To whomever said Nene looks like any other woman without make-up on…LIKE HELL!

  • Peptostreptococcus

    Why did she get plastic surgery again? I mean…what a waste of money. Upgrade my *bleep*

  • nai

    she looks normal. why are you bums mad. broke haters

  • hoe lee crap...

    DAMN!!!! If you cant “go without makeup”…u busted anyway…LOL

    • LilMama Msputonquiteashow C4

      Now thats a true statement if I ever heard one!

  • https://bossip.com/295733/sesame-street-sends-out-a-psa-for-little-black-girls-to-love-their-hair-90210/ kmr2

    She looks confused.

  • Those Damn Lips

    Maybe her husband saw her for her true beauty, her inner beauty. That’s why it’s good to go without makeup sometimes because if a man approaches you without it he already knows what you really look like. At that point the makeup is icing on the cake.

  • yz

    Preach.

    I do not like her; she acts very ugly on TV.

    NENE fits every one of the bullshyt stereotypes often laid at the feet of black women UNFAIRLY …

  • Lawd da mercy

    I like that statement… I would love to see her on the Appentice. She is a bonified hustler I bet.

  • http://deleted tessa

    Wow Nene is ugly what a shocker! This is how I knew Greg was not rich because no rich man would date something this ugly.

  • WTF

    good googly moogly

    • DeE

      Somehow this was the funniest comment of them all😉

  • Lawd da mercy

    She’s looking like that because, the paps are following her. Most women look better with makeup, that’s why we wear it!

  • Curious1 aka Flawless Beauty

    I’m not a NeeNee fan..she is on the polar end of that Image along with Omarosa… The Loud Mouth Trash Talk 2- Live Crew”

    BUT she does JUST look like an average chick without her War Paint on…and maybe she did get bad news…Can’t be camera ready 24/7…

  • E.C. from D.C.

    wow makeup is MAGIC

  • coldt7

    These is what these celebrities really look like when the take off the maybaline.

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus