Seen On The Scene: Adrienne Bailon, Drizzy, And F-A-B-O-L-O-U-S Celebrate The Lil Cheetah Ho’s 27th Year

- By Bossip Staff

Adrienne Bailon celebrated her 27th birthday in NYC this week and Drizzy, Fabo, and more came out to show her some love.

SMH at Angela Beyince having those thighs of hers on blast…everyone else looks good though!

Peep more images below:

More Stories From Bossip

Comments

  • Ciana

    Shes sooo old LOL oh yeah she was 21 17 in 3LW

  • Ciana

    I meant 17.lol

  • http://esaw@rock.com REAL REAL TALK

    WORD IS FAB GOT HERPES

    RUN TELL THAT
    AND HE GOT IT FROM JOE BUTTONS EX GIRL TAIHARY???

    REAL REAL REAL REAL REAL TALK

  • loveyou1314``

    Wanna find AN INTERR-ACIAL RELATION-SHIP???
    Here is a very nice community
    ____ black white connect * C o m _____
    It’s where black white sing-les looking for someone to enjoy their lifestyle with.
    Come in and stay a while. Complete your profile. Post a message, a picture of yourself and check out the photo galleries.
    Give it a try, you will find someone you like here (*^__^*) 😉 😉

  • timeless

    Is it just me or does Julissa look better than Adrienne.

  • Amber (@acm105)

    Dang old girl 27 she don’t even look it. I dont like that red lipstick on Angela but besides that everybody great.

  • lmio

    Where you can go along with world trends on .There are so many fashion items you need and all the big brand you love.

    ____hotbagonline_CoM____

  • ~ChynaPeach~

    I tried my hardest to care….no dice.

  • micial

    Life is so beautiful. Maybe you want to check out

    🙂 🙂 —Cougar-lure . C” 0- M — 🙂 🙂

    a nice place for seeking interracial love.which gives you a chance to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive singles and treat you like a king or Q-ueen. Maybe you wanna check it out or tell your friends !!!

  • 100milesperhour

    What the hell happened to Beyonce’s cousin Angie? Is she ok?

  • coco4real

    is there a reason why she always has her head to one side, is that permanent or is like something wrong with her neck…………not cute.

  • E.C. from D.C.

    Angela Beyince looks like a clown

  • STPBTTM

    Call me 612-816-7628

    Call me 612-816-7628

    Call me 612-816-7628

  • Maureen

    She’s 27? No way!!

  • White Women Rule

    Amazing that you can call this young woman a “Ho”, but let someone call an African American a “N*gger” and your all up in a rage. You’re truly hypocritical trash darling and I wish your staff would really find real jobs.

  • true

    Why would she be cald a h0e? I haven’t really heard anything crazy about this girl. Am I missing something? Anyways, I thought she was younger. Happy Bday Adrienne!!

  • jayluv

    Yep she is that old. Remember back in the day when Pepa’s ex husband (what’s his name, from NBN)was chopping her down? She’s been with a lot of men though.

  • sportstalk23

    I haven’t forgotten Cheetah chickens dogging out Natori
    How Angela can be Beyonce cousin but she gonna jack Bey lipstick
    Girl that shade aint right on you at all I’m this shade and deep berry lip colors
    Would work better for her

  • janice

    WHO CARES SHE IS A WACK H#E AND SHE HAS SLEPT WITH
    MAJORITY OF RAPPERS

  • janice

    and beyonce cousin look horrble what the hell did she fall from the ugly tree i see beyonce got all the family looks

  • jazzie91

    and Adrienne looks good for her age. She looks like she’s 17.

  • tosh

    Addrienne looks but jullissa looks better but what is Angela on…. I hope days not Auntie Tinas new walmart line she wearing

1 2
blog comments powered by Disqus