Rick Ross Blasts Chrisette Michele For Speaking On Soul Train Walkout, “That Could Make Your Haircut Look Ugly…”

- By Bossip Staff

rick-ross-chrisette-michele

Rick Ross is calling out his “Aston Martin Music” collaborator Chrisette Michele after the famed songstress criticized him for walking out of the 2010 Soul Train Awards.

As previously reported, Chrisette denounced Ross after he lost the “Best Hip-Hop Song” category to Eminem and was scene storming out of the awards angrily shortly after. Continue…

More Stories From Bossip

Comments

  • Nana

    Lmao! I think wat officer ricky did was wrong but chrisette should shut up about it already!

    • TRUTH

      Already? i recall her only talking about it once in an interview where some one asked her about it. Im sure shes moved on. its just this officer ricky who doesnt know when to handle stuff like the boss he claims to be

    • G.M.

      @TRUTH
      MAN, this chick tweeted about it, did a radio interview about it, he11, she even wrote a letter and probably left a voice mail on rick ross phone and house answering machine…chrisette michelle needs to just shut the he11 up and show us some a$$ lol

  • I'm Just Me...Keeping It Real Since: 1983...13 Weeks Pregnant with a Boy!!!!!

    EWWW!! This whole situation sounds stupid is f*ck! A bunch of stuck up acting people acting a daxn fool. And guess what Roszay…Your stomach makes your face look ugly!

  • Sha

    :/

  • MZSCORPIOHSOGOOD

    RICK ROSS YOU WALKED OUT ON HER ALL BECAUSE YOU DID NOT WIN AN AWARD…THAT IS REALLY SELFISH OF YOU TO TRY TO GO IN ON HER WHEN SHE DID NOTHING TO YOU, BUT WAS READY TO PERFORM…SEE GOD KNEW THAT YOU WOULD DO THAT…THAT IS WHY YOU DID NOT GET THE AWARD…AND NOW I SEE WHY YOU DID NOT DESERVE IT…HOW YOU GONNA STEP ON CHRISETTE SHINE CAUSE YOU DID NOT GET YOUR…GTFOH…MAN GROW UP…YOU CANT BE LIKE THAT AND YOU CANT WIN THEM ALL…IF YOU RICK ROSS DO ALL THE CRYING WHAT THE BABY GONNA DO???…GROW UP R U SERIOUS…SHE WAS SUPPOSE TO SAY HOW SHE FELT..YOU LEFT HER HAGIN, AND NOT U WANT TO TALK S–T COME ON IF ANYTHING MAN UP AND APOLOGIZE WHEWWW…I TELL YOU

    • G.M.

      how u know he walked out cuz he didn’t win an award…he could of just felt like exercising and losing some weight so he took a walk, probably was a beautiful day outside and everything

    • MissDeevaray

      That was comedy! G.M. I can’t stop laughing.

  • Girl Bye

    @ G.M. LMAO stopppppppp itttttttt!

    • G.M.

      lol…on the real, ppl dont know the whole story…what if ross didnt leave the building, had to go take a sh1t and by the time he had to perform he was still on the toilet and was like “ah fucc, am i on, sh1t chrisette gonna have to hold it down for the both of us, im still sh1ttin these bricks, i got a quarter key left, BOSS!!!” then when he get out he on all the blog sites being called a b1tch, i’d say fucc ya to chrisette my damn self too, i’ll be damned if i sh1t on myself while performin infront of millions for anybody

    • Shy

      @ G.M. LMAO ha ha, btw finally an awards show that I loved, Gosh.

  • Educated Goon

    How dare this Black Women go at this Black Man. B*tch you are our property… Bow down and s*ck this d*ck

  • GUCCIGREEN

    @ EDUCATED GOON- I HAVE TO SAY THIS CAUSE EVERYTIME I C UR NAME I LAUGH..CAUSE ANYONE WHO IS “EDUCATED” WOULD KNOW BEING A GOON AINT SH_T, THE SAME THING A GOON CAN DO SO CAN A SKINNY WHITE BOY FROM IDAHO SO…ANYWHOOOO RICK ROSS SHOULD NOT HAVE OPENED HIS MOUTH ABOUT A SITUATION THAT MADE HIM LOOK LIKE A FOOL..I MEAN WHAT IS A MAN GETTING OUT OF GOING BACK AND FORTH WITH A FEMALE OR ANYONE…EXACTLY NOTHING.

  • diane

    chrisette michelle is nuttier than an almond joy in the bed with tiger woods, lil wayne and kendra wilkinson

  • $$$$$$$$$$$$$

    Officer Willie L. Roberts II aka Imposter Rick Ross is at it again!!! One-day he wanna-be Rick Ross, then John Gotti, then Albert Anestia, then King Larry, then Big Meech, I wonder why he don’t want to be himself Officer Willie L. Roberts II from he South Florida Department of Corrections! This compulsive-lying-@ss Pig got some nerve but hey if this is what his fans like/allow then…

    Roberts is flaw as f*ck he always trying hard to be extra, hes only average rapper with a avg resume! NO Platinum albums after 5 attempts on the greatest Rap Label ever DefJam!

    I can tell he was pick’d on as a child by the way he acts as a 40yr old rapper now!

  • the one

    this rapper need to know as long eminem got an album out they ain’t winning shit. that is just how its gon’ be! deserved or not.

  • mu$h da great

    Eminem winning that award shocked me as well..

blog comments powered by Disqus