Keri Hilson On Chelsea Lately: I Play With A Man’s Ball Which Is Heavier And Bigger

- By Bossip Staff

Chelsea and Keri

Keri Hilson was out in L.A. making her rounds on the late night talk show circuit. As creative as this chick is with the lyrics, her conversation is not as, what’s the word, intriguing.

Chelsea Handler managed to channel the conversation onto a topic that Keri has no problem talking about these days: BALLS!!!

Check out what Little Miss Freaky Deaky Keri is up too:

Chelsea Lately…

Vodpod videos no longer available.

Not sure if it was on Keri or George on this one, but their interview was a little drrrrrrryyyy. She definitely saved it by doing a little 1, 2, steps when she performed.

Vodpod videos no longer available.

More Stories From Bossip

Comments

  • daresay

    Keri Hilson is now like Kanye, trying too hard.

    • Lorena Fierce

      Keri and Kanye should never be compared. They dont even deserve to be put in the same sentence together! One is trash, and one is talent! How dare you!

    • BITCHPLZ

      THIS TOPIC ABOUT SKERI WILSON NOT TALENTED KANYE SHE COULD NEVER AND U COULD NEVER COME FOR HIM

    • daresay

      lol…Negroes, breath. It’s not that deep.
      Well, unless my opinion means the world to you.
      So, does it?

    • notadummy

      Don’t EVER put Keri and Kanye on the same planet.

    • DollBaby1o1

      Yeah that person thinks that planet Invisible and planet Invincible are one and the same!!

      HAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    • daresay

      Keri Hilson > Kanye West

  • Shiggity

    I think she was just trying to find a way to keep the conversation going because isn’t much going on so she threw things out there to try to seem more interesting so she can get reactions from the audience because thats what you want reactions from the audience and host and open up to the audience and show your personality and entertain them, its the hosts job to keep it going. She does seems like shes trying too hard and that shes way out of her element and uncomfortable.

  • daresay

    @ kalifa

    unlike you, i always liked kanye west till he started trying too hard. and actually his verse in this song was below average, plus that of jay z. and i dont know what rick ross was doing on the track, filling up space? this song belongs to nicki minaj.

    btw, i still like kanye tho, but i just think he is now trying too hard to impress.

    • daresay

      Oops wrong thread..sowwie

    • daresay

      Breath in, breath out.
      Now, don’t you feel better?
      Come on, be honest.

  • Greeneyedbandit

    Kanye be tryin too hard??Lol,Kanye might be wildin out right now,but he still the sh*t!

    • DollBaby1o1

      Besides, we’re black folks and most of us LOVE is when a brotha wilds out if he does it RIGHT!!

      go Ye!

      go Ye!

      See? This post isn’t even about that other person anymore.

    • DollBaby1o1

      most us us love *IT*

      damn it I HATE TYPOS– THEY fu-ck up the whole damn message!!!

  • shanna

    SHE DAMN SHOWED HER AZZ!

  • !!!!!

    I DONT LIKE KERI NO MORE SHES JUST CORNY AND DESPERATE,I LIKED HER 1ST ALBUM BUT IM GLAD I DID’NT BUY IT NOW AND I WONT BE BUYING THE 2ND EITHER LOL.

  • semausmom

    This is way some celebs need a little college b4 they become famous.

  • Greeneyedbandit

    @Lorena Fierce,I agree,Thats what i should have said too!

  • Machelle

    Wow…ms. chelsea is really hating on keri hilson..I would too if I looked liked a fish!lol

  • http://www.swirlsociety.com www.swirlsociety.com

    your 100% right i never looked at it that way my white fiance always calls my friends black and some say “well more caramel” to him black is black.

  • jazzi-jo-the-ho-yo

    jazzijotheho.blogspot.com

  • Choco

    Keri may give Bey a run for her money

    • Glok...So fresh ta death, ..Like i jumped in my outfit and died !!!

      I WANNA RUN UP IN YOU IN THAT BATHROOM!!

  • Higher Than Jordan

    This is why she never came out before..Cats like her The Dream , Sean Garrett…They have no personality so their sh*&ty artists …They can write great songs thou…

  • mona

    I thought Chelsea was gonna go in on her when she said she doesn’t date rappers because they are not her type and she doesn’t think she is their type either because she has a brain. LOL…uhhh wasn’t Chelsea dating a rapper named 50? So that make her brainless. The old Chelsea would have took the opportunity to make Keri look so dumb with that

  • Choco

    Hey GLOK hugs and kisses : )

    • Glok...So fresh ta death, ..Like i jumped in my outfit and died !!!

      I LOVE YOU CHOCO,…HUGZ KISSEZ AND WHERE YOUR LEFT HAND IZ MAMI, MMMM,MMMM,MMMM GOT DAMN!

  • http://www.showmestate.com 5'10" AKILLAH RICHARDS (A SPADE IS A SPADE)

    BEYONDFAKE DIDNT WEAR/DO ANYTHING THAT STRIPPERS HAVENT BEEN DOING FOR DECADES. SHE STUDIED ME AND COPIED HER ENTIRE ACT. BEYONDFAKE IS A LAME PUBLIC 37 YEAR OLD STRIPPER.

  • http://www.showmestate.com 5'10" AKILLAH RICHARDS (A SPADE IS A SPADE)

    WHAT’S UP GLOK!

    • Glok...So fresh ta death, ..Like i jumped in my outfit and died !!!

      5’10 WHATZ GOOD KILLA!

  • MS. DOIN ME & NOT U

    She showed her a$$ and not in a good way. Not really feeling the outfit or the dancing scenes. But hey, you like it I love it.

  • RHONYC

    more of the ‘meh’.😦

  • http://mybecat.com mybecat

    newest black website mybecat . com

1 2
blog comments powered by Disqus