Dayuuum!! When Did Omar Epps Get So Old???

- By Bossip Staff

Omar Epps, Brandy Norwood

Here are Brandy and Omar Epps kicking the truth to the young Hollyweird youths yesterday.

Is it just us, or is Omar looking a little rundown for 37? Is it all that TV make up, or are Keisha from Total and those three kids wearing him out?

More Stories From Bossip

Comments

  • Nana

    I have soooo much respect for this brother right here!!!!

    Rundown or not he is a Legend, PERIOD!!!

    • Laura

      NICE NEWS !
      My friend Vanessa, a 25 yrs lady, has announced her wedding with a m’illionaire young man Ronald who is the CEO of a MNC. It’s amazing, she said she just posted her profile on a m’illionaire d’ating s’ite called ———-RichMatchmaker. ℃○M——– – and received his chat invitations a few days later. Then, everything went so well that I can’t believe it’s true! Every love story will unfold on it’s own..——-
      Omar Epps has always been one of my favorite actors.Keisha had Omar before Sanaa,and his child too.

  • BB

    I used to think he was soooo foine back on the Juice days wit his little nappy Gumby! Now he look like he got kidney disease or sump-fin.

  • Greeneyedbandit

    I love Omar Epps,with his fine a**! He still fine to me.

  • LMAO

    HE STILL CAN GET IT.LMAO

  • Greeneyedbandit

    Omar Epps has always been one of my favorite actors.Keisha had Omar before Sanaa,and his child too.

  • 7lady

    Proof that men age too. But actually he’s not looking too bad to me.

  • Amber

    Omar Epps still look good to me!

  • http://idontmakethenews.com/2011/02/22/dayuuum-when-did-omar-epps-get-so-old-via-bossip-com-gossip-for-the-hardcore-entertainment-news-music-fashion-black-celebrity-music-videos-love-and-relationships Dayuuum!! When Did Omar Epps Get So Old??? (via Bossip.com | Gossip for the Hardcore | Entertainment News | Music | Fashion | Black Celebrity | Music | Videos | Love and Relationships) « I Don't Make The News

    […] Here are Brandy and Omar Epps kicking the truth to the young Hollyweird youths yesterday. Is it just us, or is Omar looking a little rundown for 37? Is it all that TV make up, or are Keisha from Total and those three kids wearing him out? … Read More […]

  • http://www.bossip.com Mrs.ADG

    Omar epps looked so good when he played in Love & Basketball and Juice but now he look old….omg wat happen

  • roe

    He took the torch from Big Daddy Kane, then tropped it! LMAO!

  • Butter Pecan

    Say whatcha want, but I wouldn’t kick him out of bed.

  • Fasho

    Can you let the man get old gracefully…At least he is not doing all that cutting and surgery on his face…smh

  • IJS....

    This is how, “he didn’t die”! There is only one way not to get old is to die young!

  • http://www.twitter.com/mscreative1 mscreative

    looking good to me!

  • Charlotte

    He looks just fine to me. His “Q” days were 20 years ago, what did you expect?

  • Zulu Princess

    He still looks good to me, and can get it all kindsa ways ;)But them clothes gotta go!go!go!

  • Honut Sinti

    Omar Epps looks natural, fine and healthy which can not be said for some others in the industry.

  • ja'mel

    brandys smile is so pretty!!

  • ms shug

    Hell, Omar can still look good.

  • Muffy

    Those of you talking about how old he looks, yall do know that juice and love and bball are somewhat old, right? Let the man age in peace.

1 2
blog comments powered by Disqus