Caption This: Yeezy Taught WHO Well???

- By Bossip Staff

Here are the Knowles-Carters taking a stroll on a lovely day.

Look at Camel’s shirt. Now look at the smirk on his lady love’s face.

Are they trying to tell us something?

More Stories From Bossip

Comments

  • LalaLand

    What happenned to all her curves?

    • benz

      I am a 25 years old white girl, fascinated with blackman.
      My boyfriend and i ,we met at HotBlackwhite* c0M — 😉 ;).
      This is a serious and authentic website.If u want a interracial dating with your true love. This is the best choice for u!
      HotBlackwhite* c0M — 😉 😉
      ====

    • Greeneyez0712

      OMG!!!! They are touching in public….same vicinity…shyt!!! News Flash!!!!! LOL… She looking uncomfortable cause dude got his hand on her neck….They should be holding hands…..floating hearts…..lol

  • Ms. Gottabody

    Im sorry i cant c what it says. Can sum1 please type it.

  • minerva

    old pix from their time in paris—next…..
    but, you know it will bring in the hits….
    need some bill money?!!?

  • Pimp slap

    It says “DEEZ NUTTZ IN YA MOUTH!”

    • chrissy17

      ^^^^ lmao…..

    • uptowngirl

      ROTFLMAO @ Pimp Slap

  • hoe yu mad

    Says: “yeezy taught you well.”

  • JayJay Growlings

    HAHAHAHAHA
    i wanna get one!!!!

  • Judy

    So!

  • worldstarpimp

    bossip stays with da exclusive! NICKI MINAJ SEX TAPE LEAKED!! WWW.LOOT6.COM

  • MrU8right

    Does anybody kno how to use tha ab-wheel without burning tha flesh off their knees? What does that chalk board say in tha back? Hi mom! Amber Rose(Blame Game)

  • It's Me

    Bey done lost it body wise, give it up girlfriend your time is ova! peace!! Now go give camel face a couple kids…

    • FrankiB

      THANK U!!!!!!

    • JustAshley

      Yeah you can really tell how horrible her body looks in those baggy shorts, baggy tee and jacket. *smirk*

  • Tia.

    oh wow. bey is skinntee. she still looks lovely though.

  • layah2010

    Ive seen her wear that jacket before! lol

    • Jaz

      So! She’s a celeb so she can’t wear the same thing twice? Cant she just like the damn jacket? Grow up

  • 100milesperhour

    He got her yoked around the neck like “you ain’t going nowhere”. Why is she wearing 2 jackets? Something ain’t right in these pics…he’s definitely the controlling type.

  • chrissy17

    leather jacket and a jean jacket wit shorts….^^^^ i thought it just me ….

  • Tina Knowles

    Beyonce What happened to you? Cursing and everything in public. After Every single thing I darn taught you? Who are you gonna blame now…Sasha Flop? Girl get outta here with this Iam Sasha Flop bullshat

  • Tina Knowles

    Matthew, if you’re reading this we need an intervention. Solange I know you’re on here posting comments stanning for your sister, call your father, call Angela and Tyrone too.

  • keep hating

    GOT DAM YA STAY HATING!! MAYBE BLACK PEOPLE ARE THE BIGGEST HATERS!! NAH WHITES HATE TOO BUT THEY ARE WAY MORE POSITIVE THAN US!! YA STILL CALLING DUDE CAMEL?

  • Tiff

    Bey is skin and bones now! She never had booty, but now she really looks extra skinny!

  • Just Maybe

    No wonder the world is the way it is. All I hear is hate and bitterness coming from most of you. She didn’t kill anyone..disrespect anyone..steal from anyone. I mean..really..You are all going from..how skinny she is..to she needs to push some babies out…Jay-z has a camel face etc etc..

    What are you all doing to show a more positive image of black people? Because any other race reading this, who does not have a good opinion of black people would just feel vindicated by these comments.

    BTW..I’m not from Beyonce’s camp…and don’t live in the USA..but I’m tired of constantly reading negative comment after negative of someone who seems to work hard (whether we like the work she puts out or not)…

    • :D

      im black and not american but african americans got so much hate

  • Lively09

    Beyonce looks beautiful! One day they will both be sitting on their island when they are older, retired billionaires. Not giving a two cents of all of the hate toward them. I love these two together.

  • lucky

    Pure ugggggggggly

  • Beckster

    She looks about 36 with at least 1 kid….
    She looks like… why is this beastly nappy-headed guy violating me?

  • http://www.kineda.com/yeezy-taught-you-well-t-shirt/ Yeezy Taught You Well T-Shirt » Kineda

    […] out and about strolling the town today with Beyonce, was caught wearing this “Yeezy Taught You Well” ($21) t-shirt from The Cooler […]

  • !WHOOOO,I SAY WHO,,=WHAT=WHATTT:;WHO,feels it KNOWS>.LIVELY UP R SELF &&,DON,T BE:;STALE!' KOOL,GUY! HERE!''!

    :SORRY THIS IS NOT A PAID ANNOUNCE MENT”‘WORD CAME TO ME :;FROM POP EATER:;SAYING”‘OUR :;GA,GAA,GOOO,GA””MRS BEYOUNCE::IS THE RECIPTENT”‘OF THE 2011BILL,BOARD”‘MILLIUME AWARD”””””””””””””””””””””””””””””””””””””””UP TOOOOOOOOOOOOOOO THE ;;TIMES AWESOME”‘..COUNGRULATION TO MRS BEYOUNCE!””!

  • KY

    I FORGOT SOMETHING,BEY WILL ALWAYS BE RELEVANT!!!!!!!AND IM A BLACK FEMALE,I LOVE THIS CHICK,FALL BACK U HATERS AND LEAVE MY BROTHER J ALONE,HES GOOD IN MY BOOK.

1 2
blog comments powered by Disqus