The Twitter Gangstas Are Out: Bieber’s Crazies Are Sending Death Threats To Selena Gomez…Again

- By Bossip Staff

bieber gomez

Why can’t those losers let this poor girl live?

All Selena Gomez wants to do is make corny movies and get to second base with her boo. But the lonely Bieberites of the world want to stop her shine.

Here are a couple of examples:

“Stay away from Justin paedophile…I’m gonna kill ya in the night underneath your smell bed.”

β€œI will kill selena and dispose her body.”

There’s also anti-Selena Facebook pages with thousands of members offering their thoughtful insight into the loss of their chances to get their tiny tot tooties chopped down.

These chicks need to get a grip. SMH

More Stories From Bossip

Comments

  • Hannibal

    JUSTIN BIEBER, THE NEW KING OF POP! LEAVE SELENA ALONE YOU DAMN HATERS!

    • nike

      I am a 25 years old white girl, fascinated with blackman.
      My boyfriend and i ,we met at HotBlackwhite* c0M — πŸ˜‰ πŸ˜‰.
      This is a serious and authentic website.If u want a interracial dating with your true love. This is the best choice for u!
      HotBlackwhite* c0M — πŸ˜‰ πŸ˜‰
      -=-=-=-=-=-=

    • kalifa

      omg he has a mini-boner in that second picπŸ™‚

      i’m so proud of justin bieber for finally embracing p*ssy …. maybe his nuts will drop and his voice will man-up

      time to make big-boy music nowπŸ™‚

  • lovensmutts

    #WINNING!! MAKE MONEY ON WORLDSTARHIPHOP! UP TO $300 DAILY. WWW.WORLDSTARPIMP.COM

  • LatinaSabrosa

    lol That’s really pathetic lil ladies, C’mon now!

  • http://www.blackbeautyweb.com NudeBlackBeautyWeb

    Yeah, I think he’s gay too…I think I have gaydar. He’s going out of his way to look straight……straight guys don’t do that.

  • http://www.makeida.com Makeida Music

    Gosh, if Justin wasn’t famous they wouldn’t care about him. They need to chill out!

  • http://Me Me

    Even if he were single they wouldn’t have a chance

  • lemme see ya twitter i can make ustream

    good for him. homey is smashing that to pieces. she is about to be preggers in 54321 abort.

  • Blue Moon

    The Ridiculousness that these False-hope having girls spew is disgusting…as if he would look their way..SMH..wonder how many voodoo dolls they’ve made with poor selena’s face

  • November

    Justin parents had him very young (14 and 16) so I wouldn’t be surprised if he was all up in her guts.

  • ALLERGIC TO DARKY RICANS

    i DON’T BLAME THEM aMERICA DOES NOT WANT TO SEE THEIR PRINCE WITH A HALF MESSYCAN.

  • SOSO

    im sorry yu are the idiot because no matter how slice it canda is A SEPERATE country from the united states pick up a geography book

  • mari

    They look like little kids about to play doctor…somebody grown please do something!

  • lemme see ya twitter i can make ustream

    she knows it’s different country. she’s speaking of the continent. he is canadian north american….white boy with a bad lil mexican hottie

  • Bchristina

    First of all he is not all that. If they’re happy let them be. It’s not like these girls is going to have him for themselves. Little girls, keep dreaming!

  • Christina

    Thank you Ashley I appreciate you putting that guy in his place your totally cool.

blog comments powered by Disqus