Mr. McChocolatey

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

tayediggs.jpg

Our favorite actor, Taye Diggs, made an appearance on Ellen DeGeneres’ show today and discusses many things including he and his wife Idina Menzel moving to LA, their pets, and his new show Private Practice which is a spin off from Grey’s Anatomy. When Ellen asks if he will get a McSomething nickname on the show, Taye’s response was:

“I think they’re trying to steer away from all of those nicknames to try and give us our own style,” replied Diggs. “I always thought if they did go in that direction I could be McChocolatey.”

We have a few for Taye, maybe “McCorny”, “McSwirly”, “McLame-O”, “McGaylord” all sound about right. Click Here, here, and here for a reminder of Mr. Diggs’ wanksterish ways.

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    …and did i mention

    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?

  • 504okaay

    EWWW THOSE LEATHER GLOVES

  • Jazzy Jeff's Cousin

    LMAO @ McSwirly.

    I knew so many “Tayes” while I was in college. So desperate to be the center of attention and seen as “special” so they date white women to get that extra boost. I wonder how he fels about the lack of support he has in the black community. Not that you should be living your life to have black people support you but this brother is so not liked by most blacks – male and female.

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    his wife look like Courtney Cox + Penelope Cruz + Martha Stewart

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    504okaay

    EWWW THOSE LEATHER GLOVES

    she’s a hitman

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    what grown ass man wants to be be called mr. mcchocolately? for real

    sound like a toddler potty training phrase

  • Inkera

    Mr. I don’t like black women because I hate myself!

  • TrueTarheel

    Jazzy Jeff’s Cousin -damn did we go to the same college? Many, many “Taye’s” at UNC too!

    LMAO at Mr.McChocolatey. That kind of scares me actually.

  • gowahoos

    Ew. He’s disgusting. And isn’t she wearing someone ELSE’s Oscar dress??

  • OMG

    “How about:

    DR. McCOON

    or

    DR. McTOM”

    ROTFLMBAO!!! How about Dr. McBlackAsAkon or Dr. McCantCarryHisOwnShow..

  • The Real Essence 1

    I stay SMH Said:

    “what grown ass man wants to be be called mr. mcchocolately?”

    Lol @ the freudian slip naming himself ‘chocolately’ humm…I wonder if that gushy stuff is the residue on his “magic stick” when he’s kickin it with the boyz.

  • http://www.viewparkonline.com Angie

    I feel kind of bad for him because he had a lot of promise after Stella and it just went away.

    His wife looks pretty in that picture. It’s so wrong what he is doing to her; being so open with his affairs. She was with him when he was a nobody on broadway and they lived in a studio apartment before RENT really blew up. She deserves better than this.

  • http://www.viewparkonline.com Angie

    I HAAAAAAAAAATE This comment section. It keeps scrolling after I start writing. Uggghhhh!

    I feel kind of bad for him because he had a lot of promise after Stella and it just went away.

    His wife looks pretty in that picture. It’s so wrong what he is doing to her; being so open with his affairs. She was with him when he was a nobody on broadway and they lived in a studio apartment before RENT really blew up. She deserves better than this.

  • missj

    I will have to quote my grandmother and say that his wife is a little “strong” in the face.

    Black women dropped his ass faster than they dropped Wesley. LOL.

  • DADDYO

    I heard she was playing Skelator in the new He-Man movie.

  • lookwhaticando

    I agree with Angie, his wife deserves so much better, He is one arrogant Azz

  • http://www.globalgrind.com GlobalGrind

    “No time to surf the web? On Sept. 26, let Global Grind bring the web to you all on one page. Put your favorite blogs, social network, news sites, video feeds, photos and any RSS feed on one customizable page. Your comments, ratings and usage patterns guide the editorial focus each time you visit the site. The more you use the site the better it becomes at recommending content to you. Global Grind is Your Web Filtered Fresh.

    http://www.globalgrind.com

    Launching Sept 26. “

  • inen.1@gmail.c

    taye is happy with his relationship…and after all is said and done that’s all that counts…too many of yall look for the slightest reason to hate on him bcos he aint with a black woman…and i got a hunch most of yall haters aint too hot in the looks department…get a life, ladies

  • oh my damn

    SHAME ON YOU DR MCFUDGE lol!!!

  • Chi

    what with the ugly gloves!!!! its hideous. The outfit is a load of rubbish!!!!!!!!

  • Kim

    His wife looks like Nelly Furtado

  • Reformed GammaRay

    she got the full lenght OJ joints on.. where she get them from Wilsons?

  • HF

    Taye, congrats on ur new show and good luck to u and the Mizzuz on ur move 2 L.A.

  • Nikki

    Wow to men so much in love! LOL

  • Nikki

    I meant TWO men so much in love! MY BAD!

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus