Random Ridiculousness

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

Beyonce Reno Billboard

Some crazy residents of Reno, Nevada are upset with a billboard of Beyonce in a bikini and claim that it is “ghettoizing” their neighborhood. Via Las Vegas SUN:

“It’s obscene. I have my two little grand kids coming over here, and they don’t need to be seeing that. You can change the channel on the TV, but you can’t change that.”

“If you come out here it now dominates the skyline. It just screams of degradation, it screams of ghettoizing a good neighborhood.”

From the looks of that fence that the old lady is sitting on, that Billboard of Beyonce is not the only thing degrading that town. These people have even gone as far as signing a petition to have the billboard taken down. Maybe they should work on upgrading that fence with a little whitewash first.

*Thanks Kalash

Image Source

More Stories From Bossip

Comments

  • angie23

    Oh my!! Am I first!!

  • BBB

    Can they also petition for a new fence and new haircuts for the ladies?

  • http://www.theblackactor.com/ Baby Please
  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    LMAO…RENO??? Are you kidding me????

    ahahahahahahahahahaha!

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    I guess it would be different if she were wearing the headress of a casino girl or maybe laid on a piano like a lounge singer

    GTFOH

  • Mary J Blige

    smh. to me their comments reveal an underlying racist undertone but in all honesty i have to say Beyonce brings it on herself. I for one am proof that you don’t need to expose your body every two minutes in a classless way to be a chart topping star. Beyonce is ALWAYS doing raunchy ish like this (look at the example she’s setting for Rihanna & her generation).

    Beyonce, like you once said: NASTY PUT SOME CLOTHES ON

    all my love,

    Mary x

  • Shay

    Grannies ankle tattoo is ghettoizing the town.

  • moxpoe1

    Do I see trailer homes in the background….

    Tell them people to take a seat!

  • http://youtube.com/fifitrooper Ms. Sugar Walls

    GHETTOTIZING? that is funny as hell!

    ahahahahaa! Would it be the same if it was AVRIL LAVIGNE? LINDSAY LOHAN?

    TELL, her butch looking ass to calm down! They have pills for her blood pressure! OLD ASS!

  • Mary J Blige

    LOL @ moxpoe1! I was wondering how ol gurl gonna talk about degredation when her mobile home is in the background.

  • Bahama Mama

    GTFOH….I thought the trailer park was the white ghetto???

  • http://www.IStayConfused.com I Stay SMH

    that woman needs to realize that when her teeth are not in her mouth — she shold just shut up.

    look up the definition of ghetto. she lives in a ghetto because it IS a ghetto.

  • Bahama Mama

    oh this is just too funny!! lmao

  • nahnah

    i have no sympathy for beyonce. this is what you get for trying to cater to your master.

  • Bahama Mama

    ^^^ WTH….

  • http://yahoo obi

    retarded granny.

  • http://lacydpage.hi5.com lacyd

    That lady is white???

  • Bahama Mama

    people should READ the Post, before they comment.

    That is all.

  • ray ray

    I hope they replace it with an American soldier (holding his weapon) or an Air Force drone which depicts the nation’s clinical relationship to the war, since such pictures don’t degrade us at all.

  • http://lacydpage.hi5.com lacyd

    @ Nahnah

    I don’t thinks this is Beyonce’s problem, more like the radio stations.

    And again I ask, that lady is white??? I’ll take Native American, but unless the color on my computer screen is off, I’m not seeing white.

  • IBW- Ideal Black Woman

    whoa Beyonce is putting towns on the map now…lmao

  • Caff

    LMAO @ all these comments bout them hillybillies.

    “she need to be quiet and fix that damn fince she posing on”

    hahahahaha

  • Michelle

    Look at the trailers in the background.

  • joe

    i wonder how they’d feel about the GENTLEMEN CLUB billboards in los angeles.

  • nahnah

    like i said, i have no sympathy for that hooch. no amount of blonde hair, drag queen make up, and fake eyelashes is going to make certain white people like you.

    face it: she’s always half naked, and i wouldn’t let my kids watch her either. as “racist” as the woman sound, she’s got a point. sorry!

1 2 3 9
blog comments powered by Disqus