Kanye West is Devastated About Chrihanna Melee:”That’s Like My Lil Sister”

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

rihakanye

Our boy Kanye was on the radio this morning and expressed a deep concern for the whole Rihanna and Chris Brown fiasco:

But Rihanna’s former tour mate, Kanye West, has a very different response to the situation. “She has the potential to be the greatest artist of all time and, in that sense,…I feel like that’s my baby sis and I would do any and everything to help her in any situation,” the “Stronger” wordsmith told E! News’ Ryan Seacrest this morning. “I don’t want to speak more into the specifics with that situation, but all I’ll say is it’s just so devastating. “I feel like, just as a person, I don’t care how famous she is or even if she just worked at McDonald’s, that should never happen. It should never come to that place.”

Kanye has had her back for a while now, so this comes as no surprise. If Chris put hands on her like that, dealing with Kanye is the last of his problems. SMH

Below we have a interview with TI discussing his convo with Chris on Carson Daly’s show…

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • edible718

    1st…..

  • Fantasia's Sweaty Armpits..LOL

    1st

  • uhbeautifulmind

    crazy

  • Fantasia's Sweaty Armpits..LOL

    oh well, 2nd

  • Tiffany2722

    next! ;o}

  • Colonel StinkMeaner(IS GETTING RE TATOOED ON HIS SCREEN NAME--OUCH!)

    I FEEL YOU ‘YE. IN OTHER WORDS, CHRIS IS A B!TCH FOR HITTIN A GIRL……….I SAID IT……..DO SOMETHIN!!!!

  • http://www.gravatar.com Chris Brown

    I am not a bitch! Take that back…

  • Sawyer

    We’re humans and we all make mistakes…

    well when you whip up on one of the number 1 r&b artist in the world then yea thats a HUGE F’in mistake one that ends careers!

  • rihanna

    I can’t believe he hit me… It’s over

  • nina prb

    whatever dont start none wont be none…Everybody placing all the blame on Chris Breezy just cuz he’s a guy….I know TOO many women that want to be big and bad til they get smacked down…I dont condone ANY man putting his hands on a woman, but I dont place all the blame on them either…every person has there breaking point and every person can only take so much!

  • Sawyer

    Kanye…sheeeeeeeeeeeeet how you think JayZ feels! Watch ya back Chris…Jay got doe that could have you on the edge.

  • http://bossip monica The Windy City

    Kanye need to shut up,

  • Nina Knows

    Bossip is having a field day with this chris/rhianna shit… beyonce who? lol

  • http://bossip monica The Windy City

    Everybody got something to say about Chris,he okay ain’t nobody gone do nothing.I agree with Nina prb

  • Damn Shame

    At least someone is sticking up for Rhi Rhi.

  • Miss WIse

    OHHHHH Chris is going to get that ass kicked!!! LOL!

  • alexandra

    his career isn’t over….. as a matter of fact, he might be even more famous………
    any publicity is good publicity,

  • Miss WIse

    Chris, Kanye is going to put a price tag on your head, LOL!

  • Colonel StinkMeaner(IS GETTING RE TATOOED ON HIS SCREEN NAME--OUCH!)

    LET ME TELL YOU SOMETHING CHRIS………**snickering** YOU ARE A D-1 HOMO FOR HITTING A GIRL!!

  • truth, iam a girl

    Glad to see Kanye sticking up for her! Gosh I am not supporting chris beating tail

  • http://bossip monica The Windy City

    Rihanna started the hole thing,& Chris finished it.Don’t think you can just say what you want to somebody & they just walk away.You gon’ get slapped up.Some people got Chris back & Rihanna,when your in the wrong NOBODY should back you up..Rihanna!

  • Rodney King

    Damn……..I thought I got MY ass beat!! Whooo WHOOO!

  • http://www.gravatar.com Chris Brown

    And what are YOU going to do to me?

  • kiimy

    the greatest artist of all time – i am laughing my rear end off. come on. rihanna is so not the greatest artist. that is just plain silly. but that aside, people, try to reserve judgement until the facts are released. as a culture, lets take care of our kids instead of throwing them out like trash when they mess up. rihanna is no innocent here. something is amiss. she wont tell the cops what started the fight. i wonder why…..? hmmmmmmmmmmmm. we have two messd up kids who’s parents let them just run amuck. i hope that if the guy really did beat her up that he gets help. and the girl needs help for dating someone who is a mess. african americans love to turn on one another and rip each other to shreds. why is that? lets help our kids, lets lift them to a higher place. lets set the example instead of pointing fingers. rap and r&b are two cultures that just nurish foul behavior. in this case, we have reaped what we have sown.

  • Sawyer

    @ Alexandra

    Chris may have finished what Rhianna started, but his albums will never sell again, tours will get NO corporate backing, no more endorsements, parents wont support a women beater, etc. Thats a wrap…even he gets off and has the best PR people in the business no amount of spin can get him back all the stacks he just lost. Ask Mike Vick.

1 2 3 15
blog comments powered by Disqus