Willard is Making it Rain on Them Hoes

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

Looks like Will Smith‘s Scientology membership is really paying off:

Forbes Magazine has just released the results of a survey rating Hollywood’s most bankable stars and Will Smith topped the list, scoring a perfect 10.

John Burman, special projects director for Forbes Media, said Smith can star in any movie genre. “He can move from doing the pop film to an Ali to a Seven Pounds to The Pursuit of Happyness, so he’s able to play in all worlds and I think people just like watching him on screen,” Burman said.

For its first-ever Star Currency list, which measured the financial clout of Hollywood stars to get movie projects going, Forbes surveyed more than 150 entertainment industry professionals including producers and directors

The stars were ranked on ability to attract financing for a project, box office success, appeal to different audience demographics and other factors.

Can’t knock the brotha for handling his business. If Will can knock these cats out the box with those tired stale ass movies he’s been cranking out recently, than he truly deserves the title of “King of Hollyweird.”

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • Nigga Said

    Its hard to believe that the man that made “parent just dont understand” is one of the greatest actors of our time. How weird is that? But I dont think Will can do all types of movies. I think he’d fail at a hood movie, but it would be funny to watch.

  • Colonel StinkMeaner

    This dude hella rich……………can I hold a dollar???

  • applebutter

    I love Will Smith!

  • Mandah! aka Cranberry Sauce...BOSSIP I HATE YOU! CIROC N PUFFY YALL AINT EXEMPT!!!!

    Colonel StinkMeaner

    This dude hella rich……………can I hold a dollar???

    =====================
    pshhhhhhhh can i hold a couple hunned of them hoes? yeah im bold like the 1 ghetto fam member every rich person got that has no shame at all when it comes to spending said stars money ( example Keyshia cole and her mami) lol

    on another note, Bossip stop using that mans government all the damn time…he calls and credits himself as Will for a reason. bastards!

  • http://P Roy

    I dont think he would fall at hood movie….people forget Will has a hood background…wasnt born with the silver spoon in his mouth…he chose to do the type of music he was doing because nobody was doing it…same as Nelly…nelly was going to do the hood thing but he chose to do music for everybody..

  • Resurrected

    Get for Will but I think Scientology is some kind of Hollywood clut. Science over God when science is only a man made identity of formed information.

  • Lauren the Lurker

    Go big Willy from Philly!!

  • truth, iam a girl

    I think he is fine… i am the same height and color like Jada. I have longer hair though,so Will would you let me be ya friend! Friend i mean just friend….lol no sex just a friend or find me someone that look good like you!! I hope he is not in that weird Scientology messssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  • Lacombe Redbone (I ♥ Chelsea Handler!)

    I absolutely love everything about this man!!!!

  • Oshie

    I want my $7 back for I Am Legend.

  • Oshie

    I love YOU Lacombe!

  • Colonel StinkMeaner

    @Mandah! aka Cranberry Sauce…BOSSIP I HATE YOU! CIROC N PUFFY YALL AINT EXEMPT!!!!

    Colonel StinkMeaner

    This dude hella rich……………can I hold a dollar???

    =====================
    pshhhhhhhh can i hold a couple hunned of them hoes? yeah im bold like the 1 ghetto fam member every rich person got that has no shame at all when it comes to spending said stars money ( example Keyshia cole and her mami) lol

    on another note, Bossip stop using that mans government all the damn time…he calls and credits himself as Will for a reason. bastards!
    _______________________________________________

    LMAO!!!

  • elle

    I don’t need the money I’ll just take him. he is so damn cute

  • Lady J

    It’s called FAVOR…………Only God gives you that……and FAVOR aint favor…..it is what it is….

  • Mandah! aka Cranberry Sauce...BOSSIP I HATE YOU! CIROC N PUFFY YALL AINT EXEMPT!!!!

    elle

    I don’t need the money I’ll just take him. he is so damn cute
    =======================
    yeah but we are in an recession, lets be realistic lmao! jkjkjk!!

  • elle

    yeah but we are in an recession, lets be realistic lmao! jkjkjk!!
    —-

    lol I’ll be the bread winner if it’s right in proper in the bed, great “d” make you want to build a three bedroom house

  • BigGntl

    Will is doing his thing.
    I see the hating here and what noone is addressing more than his start appeal is:
    1) Bruh is not on that Tom Cruz shit! Just because they are cool does not make him down with that other stuff.
    2) As long as he has been in the light, Music and Movies. He has not been on the negative side of publicity (ol boy is clean).
    3) Everything negative I hear is coming from the crabs in the barrel (good ol BLACK people)
    Go figure.

  • YaChi

    Not knocking his hustle, but bra has had some flops, Seven Pounds, The Legend of Bagger Vance and Wild Wild West. Those films flopped at the box office, but Smith still got his 20Mill.

  • Mandah! aka Cranberry Sauce...BOSSIP I HATE YOU! CIROC N PUFFY YALL AINT EXEMPT!!!!

    YaChi

    Not knocking his hustle, but bra has had some flops, Seven Pounds, The Legend of Bagger Vance and Wild Wild West. Those films flopped at the box office, but Smith still got his 20Mill.

    ===========================
    actually i read somewhere wild west opened at #1… it was shitty as all hell though lol

  • chaka1

    Get that paper baby. And please cut your son’s hair!

  • truth, iam a girl

    LET ME SING THIS SONG!!!

    SHORTY SWING MY WAY!
    SHO LOOK GOOD TO ME
    NOW WOULD YOU PLEASE SWING MY WAY!
    SHORY SWING MY WAY!

    I LL HOLD YA TIGHT
    ALL THROUGH THE NIGHT!
    SHORTY SWING MY WAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Lady Architect (75 degree weather!)

    Go Will!…It’s crazy that he still hasn’t won an oscar? Anyways Scientology scares me. Even when I researched it I got scared.

  • Richard

    Every Christian is not walking in to the lion’s den and every Muslim is not a suicide bomber. Scientology needs to be treated the same way.

    People join the same way politicians join a large church.

  • Courtney

    Why do celebrities always act like they don’t feel the COLD??? Leather jackets are for fall and spring, not winter in Paris or London, wherever he is.

  • I Love Being Black

    What would I do if I were Mrs. Will Smith?!?Hmmm…delusions of grandeur! Go Big Willie!!!

1 2
blog comments powered by Disqus