Kim K & Reggie In GQ

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

Kim K and her magically delicious boyfriend, Reggie, are featured in GQ this month. We can’t even lie on this one. These swirlies actually look pretty darn cute. The theme was “The Saint + The Sinner”. Spot on, GQ. Spot on.

Pop the hood to check out the rest of the shoot.

More Stories From Bossip

Comments

  • Ermy Erm is Disillusioned with Society

    On GQ? Really?

  • Mrs. Philly

    He is Yummy!

  • The Official Mrs. Carter

    Why is she relevant? Who is she? What does she do? She sleep with black men??…I do too so where’s is my 5 mins of fame??

  • http://www.gravatar.com Re...Gambit Luva-Luva...

    I like these pictures!

    I really don’t find Reggie attractive though.

  • The Official Mrs. Carter

    ^^where is…^^

  • Luv-Lee

    MY GOSH…HIS BODY IS SO….WHY AM I DROOLIN??? I JUST WANT TO….DANG HE FINE……SIGH…..

  • Ermy Erm is Disillusioned with Society

    Hey Mandah Bear!

  • Mandah! aka Cranberry Sauce...the vending machine food in the office break room was created by the devil, check the label!

    MURNIGN ERM! and Re! And Errybody else n they momma! lol

  • Lady J

    I have come to really like this couple…they are in Love….I usually have “issues” with a black man being with women other than black (call me ole’ skool), but you can’t deny Love…it’s evident!!

  • Luv-Lee

    LOL!! Good mornin Mandah!!

  • c from stl

    I am literally drooling on my keyboard…that man is too fine…

  • I'm a Diva

    I cosign with The Official Mrs. Carter….

  • shar

    Ok we get it, you are young fit and like to …

  • rosemarybaby

    GOLDDIGGERS and HO’s unite no matter how many knobs you slob, no matter how many butt shots you take there is a dumb nicca who will wife you ahhh the american dream

  • Whatever

    Wow!The turn a hoe into a housewife template.

  • yeah ok

    love is love….let them be….I don’t think god see color…

  • Lady Law

    They are a beautiful couple…dont get it twisted though…I’d chop that broad in the kneecaps for Reggie though…LOL

  • Mr Bubbles

    listen to all this hate, kim is a dimepiece. You’ll girlz jus hatin, typical…SMH

  • jazi

    reggie is a fine specimen…kim still looks tranny and is starting to o’d on that lipo

  • Smitten

    Ain’t gone even lie, this pics are adorable…especially the one where he’s doing push ups and she’s on his back….He’s double yummy!!!

  • Swag-a-licious

    I just noticed that HIS a$$ is bigger than his Tranny’s. Reggie got a DONK!!! He got Donk!!He got Donk!!He got Donk!!…

  • Lish

    These pics are great! They are both very attractive people and do seem to really be in love. Hate is an ugly thing!

  • Naija Gal

    I’ll quit hating and admit that they look fabulous together…

    …and he is soooo scrumptious!

  • Ray's former Cum Dumpster

    Kim got lucky this time.

    between her ex husband and Ray J, she hit the jackpot in the looks department with Reggie.

    how did she do that? cant be mad at her! If that were my man, I would be flaunting him as well.

    damn reggie, damn

  • Ray's former Cum Dumpster

    Lady Law

    They are a beautiful couple…dont get it twisted though…I’d chop that broad in the kneecaps for Reggie though…LOL

    ____________

    exactly!

    I ain’t no homewrecker, but i can make an exception.

    I want every black man in America to at least come to the status as of Reggie’s chest!!

1 2 3 20
blog comments powered by Disqus