You Can’t Choose Your Family……

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

Bobby Brown out shopping with his daughter Bobbi Christine

But you can choose when and where to be spotted with them. Bobby Brown and his unfortunate offspring Bobbi Kristina went on a little shopping spree this weekend, which, by Bobby’s expression, included a quick stop at the local crack house. SMH. Pop this thang for more family fun including Djimora and the girls at the park in L.A.

Bobby Brown out shopping with Bobbi KristinaPregnant Kimora Lee Simmons and Djimon Hounsou spend some quality family time together at a park in Beverly Hills. Pregnant Kimora Lee Simmons and Djimon Hounsou spend some quality family time together at a park in Beverly Hills 2Pregnant Kimora Lee Simmons and Djimon Hounsou spend some quality family time together at a park in Beverly Hills 3

Kimora Lee Simmons and Djimon Hounsou spend some quality family time together at a park in Beverly Hills 4Kimora Lee Simmons and Djimon Hounsou spend some quality family time together at a park in Beverly Hills 5Kimora Lee Simmons and Djimon Hounsou spend some quality family time together at a park in Beverly Hills 6

via WENN

More Stories From Bossip

Comments

  • Glok9n: The real glok !!!

    I BET SHE CAN BLAZE A FAT ONE WITH POPZ!

  • Glok9n: The real glok !!!

    DAMN BUT AINT SHE TOO YOUNG TO HAVE HAMMERTOES?

  • Glok9n: The real glok !!!

    CANT TOUCH THIS ..HAMMERTIME!

  • Nique

    She wears way to much make up for a child. Instead of working on a come back-Whitney needs to be worrying about her kid.

  • Colonel Stinkmeaner

    ….Damn….Bobby Brown looks like a smashed Fudge Round….

  • Nique

    lmao @ glok9n

  • http://www.gravatar.com Re...Gambit May 1st...™

    Poor chile has Ourangatang toes, good for climbing trees and eating bamboo.

  • http://www.gravatar.com Re...Gambit May 1st...™

    ….Damn….Bobby Brown looks like a smashed Fudge Round….
    _______________________________________________________

    LMAO!!!

  • PURPPLE, just call me TADOW

    CANT TOUCH THIS ..HAMMERTIME!
    ************
    lmao….why do i LOVE hammer in them “melt ur gold” commercials…lmao, classic! “tadowww”

  • dahustler84

    damn shame she looks like both of them two jokers lmao…and seriously you see them toes..that girl is like 16 and her shits look like she’s been stomping around for 50 years… SMH at them toes, baby girl needs to keep some closed toe shoes on.

  • jb_1030 (Dreams she is Amber Rose so she can wear those shoes)

    How many packs does she have in her hair? Ok that could be hers, I’ll stop. But she sure doesn’t look liek that girl inthe pics with Whitney at the airport

  • bay girl

    God forgive me but does christina’s big toe look extra big? also kimora does that swing not have a weight restriction?

  • http://www.gravatar.com Re...Gambit May 1st...™

    @baby girl

    LOL…

  • Ermy Erm is Disillusioned with Society

    God forgive me but does christina’s big toe look extra big?

    YES LAWD!! Cuz im like wth is up with that gargantuan toe.

  • jb_1030 (Dreams she is Amber Rose so she can wear those shoes)

    I can’t even think of what her big toe looks like? ALl I know is that it looks a mess.

    Why is it so much lighter than the other ones? Maybe it was a thumb that got transplanted from someone else if she was born without one.

  • listerine strip

    I think bobby been using them shoes as a shovel down at the coal miners plant cuz they hella black on top. He looks homeless.

    Ew at her baby elephant toes.

  • Ermy Erm is Disillusioned with Society

    Ew at her baby elephant toes.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!
    _____flatline______

  • http://afo.net NANETTE

    Yeah, I was a little worried about the swing that Kimora is sitting on. But after all she is eating for too. And Kimora likes to eat from what I have seen on TV. Bobbi Kris, no comment, Like mom and Dad, did the child really have a chance.

  • Nih(Fellow Houstonian)

    Is there anything she can do about those FEET!!! There has to be corrective surgery or something. That is one chick who always needs to wear tennis shoes LMAO!!!!!!!!

  • http://iolastar.com/blog iolastar

    Djimon is one fine piece of dark chocolate.

  • Nigga Said

    I want to see Kimora’s preganant backs in full view

  • Glok9n: The real glok !!!

    PURRP!… GANGSTA, GANGSTA!LOL!

  • me (the original)

    @ Kahmmillion

    That’s exactly what I said when I looked at the pic. It’s a shame she didn’t get Whitney’s looks.

    And LADIES, anyone who was about 10 years old or so back in the late 80’s-early 90’s and up– WHAT THE HELL? I never understood why all the women were on Bobby Brown’s sh*t back then. He has been hideous since DAY ONE. Ronnie DeVoe was/is waaaaaay better looking than Bobby Brown–and Ralph Tresvant blows them both out of the water.

    Anyway, I think gossip sites should do our eyes a favor and use the smudge tool in Photoshop on Bobby Brown’s face before posting pictures of him. This is also a definite with Gucci Mane (Dear God)

  • Sound of Reason

    She probably got feet like her Momma!
    Judging by the looks of those feet, she has to have some extraordinary gift or talent.
    Like what if she has her moms voice and can play piano with her feet! LMAO!!!

  • Moreaces

    OK, my bad, I see its already been established regarding the feet… lol

1 2 3
blog comments powered by Disqus