Ashanti and Her Bowl Cut

- By Bossip Staff

Posted by Bossip Staff

Besides the fact that her feet resemble pirate planks, Ashanti looks good with the short crop and frolicking:

Ashanti has a ritual that she follows to get ready for warmer weather. “I rearrange my closet,” she tells OK! as she slips in and out of a dazzling rainbow of fashions at NYC’s Bowery Hotel and its Gemma restaurant. “I love all of this season’s bright colors,” Ashanti tells OK! of her fave fashion trends. “I like showing off my body, but not overdoing it. Usually, a high-waisted jean will make the booty look right.”

She looks really happy, and it certainly doesn’t hurt that she and Nelly are taking it to the next level.

Pop the damn thing to see the rest of the pictures…

Source

More Stories From Bossip

Comments

  • http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/01/trey-songz-hits-fan.jpg DWIGHT HOWARD is MY BOO!

    ewww

  • http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/01/trey-songz-hits-fan.jpg DWIGHT HOWARD is MY BOO!

    that wig has got to go…o 1st

  • too damn bad...

    it’s a wig, it’s a change.

  • Nique

    Shanti …..nooooooooo girl!! Y momma???

  • http://www.gravatar.com Re

    @I am Legend

    I’ve consulted with the board…they have agreed to let you in if you can pull off another “1st” before 10am.

  • Ermy Erm is Disillusioned with Society ( and still sick of Jive Turkeys, Chumps, Suckas, Malarky, Buffoonery, Tomfoolery, Shenanigans. P.S im really bored)

    i like that style hair on her

  • http://www.gravatar.com Re

    Ashanti overthere looking like Congresswoman Jenkins in her Easter best…

  • http://www.beattrend.com/wp-content/uploads/2008/01/trey-songz-hits-fan.jpg DWIGHT HOWARD is MY BOO!

    @ I am legend yea you probably could have…

  • PURPPLE, just call me TADOW

    lmao@Re

    that headline pic is a lil scary but the rest aren’t that bad, i actually like the rest

  • hot m.i.l.f. chocolate

    i heart ashanti

    she looks great in bright colors and has amazing flawless skin that i’d kill for.

    the best thing she has going for her is her youthful, effervescent face. she doesn’t look a day over 22.

    🙂

  • http://www.gravatar.com Re

    @Purpple

    Lol, what’s goin on girl?

    @I am Legend

    You’re not up for the challenge? This is a once in a lifetime oppotunity! All those late nights we trained…all those cardio exercises, egg-yolk shakes, and weight lifting we did to get you ready for this…you’re going to throw it all away?

    I raised you from a pup, and I don’t raise quitters.

  • Luv-Lee

    Im glad that is just a wig…Its cute, but not for a permanent look…she look better with long hair.

  • Luv-Lee

    re and I Am Lengend…u two are killin me!!! LOL!!! I feel like Im reading a hood series of Karate Kid or sumthin…LMAO!!!!

  • http://bossip tiababy09

    her wig is AWFUL LIKE SHIT.

  • Jolie Papillon

    Whats up with the poses, can she not be a little more creative? the open mouth one foot up pose, really….other than that she gets a pass…

  • Hotstuff

    dead @ Re…I don’t like the cut…she looks better with long hair, or maybe a shoulder length bob…but not this cropped do’

    But the clothes look nice on her

  • AKeysFan1981

    @Re That was too funny. She’s very nicelooking. I think her career went down hill along with Ja Rule.

  • http://www.gravatar.com Re

    @tiababy09
    @Hotstuff

    Lol, I mean, it’s not BAD…I just picture her standing at the front of a church entrance saying greeting people with white building block looking heels.

  • http://www.gravatar.com Re

    U right..this is serious!! It reminds me of how the rat felt when the turtle chose Kung Fu Panda as The One. The rat didnt have very much faith in the Panda, but dont give up on him Re!!! Dont give up!! *wispering*
    _______________________________________________________

    @Luv-Lee

    Why, that is an EXCELLENT example. Luv-Lee…have you led an apprenticeship before?

    (LMAO @ that panda, that was hilarious)

  • http://thumbsnap.com/v/hJSxpF6W.jpg mz.cee ♥

    Nice body shape, awful wig!

  • jb_1030 (Dreams she is Amber Rose so she can wear those shoes)

    @tiababy09
    @Hotstuff

    Lol, I mean, it’s not BAD…I just picture her standing at the front of a church entrance saying greeting people with white building block looking heels.

    Don’t forget the white gloves and Easter Basket type of purse

  • BE

    Maybe the hairdo would look better if she was not bending forward. That dress color is perfect for her skin. she is a cute girl..just don’t talk…and don’t sing….and stop dancing

  • Phoenix7

    Hated it..when your face is round, that isn’t the most flattering style!

  • Adrienne

    Hated it too! If the wig wasn’t so cheap looking, it would prob look better. I see alot of people have been digging in the SALE BIN at the hair stores lately…..SMH

  • Bored @ Work

    @ Re
    Ashanti overthere looking like Congresswoman Jenkins in her Easter best…
    ——————————————–
    ….dead…

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus