Hollywood Studios Seek Johnny Depp to Play MJ?

- By Bossip Staff

The world is still saddened by Michael Jackson’s passing so its hard to even think about casting someone to play him in a big screen biopic but when the news that Johnny Depp was rumored to play MJ surfaced, that just sounded like another Hollyweird incident. Flip the script for more

More Stories From Bossip

Comments

  • Yes Indeed

    Wow

  • http://www.cnn.com Kim Anderson

    Ri-Damn-Diculous!!

  • whateva!!!

    WTF

  • whateva!!!

    I like Johnny Depp and all, but again WTF.

  • K.C.

    is johnny depp black? the egyptians were black, and so is michael..some things never change regardless if u throw in a white person or not! I wouldnt wanna see it!

  • Kanye lover all dai

    At least they got a good actor to play him

  • NitaBonita

    we ALL know that evan ross is diana and mike’s lovechild (J/K)…sooo, it would only make since to have him play mike.

  • cruzan trini

    IF ROBERT DOWNEY JR. CAN PLAY A BLK MAN SO CAN J. DEPP HE IS A DAMN GOOD ACTOR.

  • bobbi

    i love johnny depp! he is so fine and he actually resembles michael (in his later years). but no one can play the king. i wish everybody would just leave him alone and let him RIP. I love you Michael…

  • Fab. (SAVE 20% @KARMALOOP.COM USE CODE QN32601)

    WOW, he does look like him!! He could def play him in later years… you cant say he wouldn’t kill it

  • Soul Touch

    Okay…let’s face it…how many BLACK men look like MJ of the late 90s-00s? Please tell me?

    I doubt they will have him play MJ of the 80s, that just won’t work. But…I love me some MJ and Depp could pass.

    @cruzan trini

    Downey’s role was different. He was playing the role of a white man playing the role of black man.

    ..wait, did that make sense…? A black man couldn’t have played that role because it was suppose to be a white man.

  • breeee.

    Johnny Depp? No. I think Evan Ross would do him justice though.

  • aa88

    Do some of you all just post comments or do you all also read the articles. IT’S A RUMOR!!! The man just passed away, and some opportunists are just trying to make a quick buck by starting these rumors. Either way it goes, Johnny denied playing MJ. READ PEOPLE!

  • http://stevemattjackson@yahoo.com olskool

    I definitely feelya on that one! But Hollyweird IS just what it IS, and I seriously can’t think of a better more talented person at this day and age. Also, I DO think that this would be a MAJOR CHALLENGE for my boie DEPP. I like and respect his versatility as an actor, for most that take balls and he put a lot into his acting. Then again, there’s that doubt -of course- that we all know, Mike can’t be duplicated and barely imitated. I think the mere curiosity rating will be the highest on this chart. Mainly that I’ve never seen any of his dance skills of which will make or break this. (interesting yo-si)

  • dismymoney

    I know I’m gonna be in the minority, but I think Depp can do this. The man has a big acting range. He’s not C. Thomas Howell (Soul Man). I just saw Public Enemies and . . . damn. Yep, if this is true, he could definately do the Jackson role.

  • black gold

    to play MJ should only black man…cuz black is black!

  • K-mia

    Johnny Depp’s my fav. white boy, but I doubt he would want to play Michael. Depp chooses films based on the story not the money it could make. I just dont think he’d wanna play Michael Jackson, though I’d love to see him do it.

  • NWA

    I’VE ALWAYS THOUGHT JOHNNY DEPP LOOKED WEIRD, BUT I COULD NEVER WORK OUT HIS ANCESTRY. HE LOOKS LIKE HE’S MIXED WITH NATIVE AMERICAN,AZTEC AND MEXICAN.

  • ruserious

    i agree married mommy that is some bull where is he gonna get the moves? mj may have looked white but he is not

  • Ms.Brilly

    Did people bother to read the article? LOL. The rumor is that they were looking at Johnny Depp to play MJ later in life. Truth be told, I think Depp could pull it off (as far as looks but I don’t know about dancing… and of course there’s always voice overs for the singing). Depp said, according to the article, that he didn’t know anything about it and didn’t seem interested. Read the article folks, lol.

  • msbasset

    i hope this is a joke but then again, if its true well C. Thomas Howell played a black man in Soul Man, so i guess Johnny Depp can do it…

  • Eddy S

    Eh, it could work. Definately black enough to portray him.

  • michelle

    Um, no one can play Mike except Mike.

  • LoisLane

    I meant to say “…before he’s even BURIED.”

  • leave-it-be

    ^^^^^^^^^^^^^^^ PHYSICAL FEATURES HE COULD PULL IT OFF, THEY WOULD NEED A REALLY POWDERED UP BLACK PERSON TO GET MICHAEL’S SKIN TONE!!!! IF DIANA’S ROSS’S SON EVAN CAN SING THEN HE WOULD BE PERFECT FOR THE PART… IF NOT GUESS THEY GOTTA SETTLE FOR MIKE’S # ONE FAN A SLIMMED DOWNED, LIGHT TONED CHRIS TUCKER…. TRYNA PLAY THE PART šŸ™‚

1 2
blog comments powered by Disqus