Rihanna Gets a New Tat, but…WTF Does it Say???

- By Bossip Staff

Rihanna revealed her new tattoo recently, but what it says is causing people to wonder if she is ok in the head. Pop the top for the details.

Rihanna had the phrase ‘never a failure, always a lesson’ inked backwards on her collarbone. Rihanna got the tattoo in New York City just before leaving for London. The tattooist said Rihanna told him in advance she would want this tattoo done backwards.

Hmmm…

More Stories From Bossip

Comments

  • Jamaican Woman

    Where next?

  • LAMEISHA

    I HATE THESE RED BYTCHES. SHE TOO CUTE. STAY OUT OF MIAMI 305. WE KEEP IT KRISPY NOT PRETTY. NOBODY WANT NO NICE BONE STRUCKA ROUND HERE. GO BACK TO NEWYORK!

  • http://bossip.com queencassidy

    lol@ it’s me
    i can dig it tho.
    she wants to be able to see it in the mirror every morning to remind herself that life is full of lessons and its up to us to learn from them… maybe she shouldve used a post-it.

  • !!!!!

    I DONT LIKE ANY OF HER TATTS MINES ARE BETTER LOL.

  • ItIZI

    i hope it says i will stop defacing my body ….enuff already!

  • maria

    I dont know how that makes her crazy, she just wants to remind herself of what her progress in life is suppose to be.You guys dont see the wisdom . That is just too bad

  • Miss♥Grant

    illuminati takes her over SMH

  • Rihanna's sharp n witchy finger to the oath

    Aleister Crowley urged his followers to read, write, walk, listen to music BACKWARDS. He’s the fat n ugly white guy on the cover of Michael Jackson’s Dangerous album and again the fat n ugly white dude on The Beatle’s Sergeant Pepper’s Lonely Hearts Club album. Jay-z is a fan of Crowley donning his “do what thou whilst” quote on a sweatshirt. These people are satan’s tools and to see people following and not thinking to connect any dots is really sad.

  • dsgsgg

    Rihanna is always trying to hard to be controversial…….SMH

  • chaka1

    i cant those trashy tattoos. she needs to get an education.

  • memchee

    On so many levels, that tat and it’s location is/was unnecessary.

  • chaka1

    i cant stand those trashy tattoos. she needs to get an education.

  • thatruth

    First off… Rihanna is a bad chick!!!the tat is a mirror image of the words never a failure, always a lesson. everytime she looks in the mirror she’s reminded of life’s lessons learned. So all u haters hop the ef off my beotch!!! i give the tat 2 thumbs way up:))

  • JRa

    it was meant for her to read not for the haters

  • http://bobolzfl@gmail.com Bob B

    It sayes objects appear larger than they really are…

  • jake

    Haters stay hating. LOL Get on your job hoes. Keep stuntin on these chicks rih

  • Dirty Diana...Let Me Be ♪

    bad placement

  • taboo

    Of course on your chest because Chris latest tattoo is on his chest. Please stop, both of you. Get therapy so you can both move on. It’s so obvious you are still both following and competing with each other.

  • Sach

    Thats the work of the devil right there! I know i’m sound dramatic, but its true. Y’all need to start believing.

  • http://Bossip wow

    Rihanna tripped,hairstyles change, fashion change, men come and go, the days of the week change,every thing. Nothing is 100% every thing is at least 99.9993%. I don’t think she realized she will be stuck with “him/he” and it’s 100%. As much as she likes to change it up, girls, boys, hair, fashion you stuck with “he” and you 21 damn I hope what they say is not true. I no longer hold the allergations against you but if it is true you bumped up it’s souds 100% no turning back and thats out of this 99.8765% world yeah that is a scary thought

  • http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=702363220 daniel anthony

    *““ NEVER A FAILURE ALWAYS A LOSER ““*

  • jjj

    Rihanna can do whatever she wants….it’s her body.

  • Kimmy

    it says. “never a failure always a lesson”

  • TOO SEXY

    NEVER A FAILURE ALWAYS A LOSER’ lol chis tatted something written on his chest and she just had to follow the other day they were both in new york wearing the same necklace on the same day…
    then she doing interview talking about she wants to talk to him..smh why didnt she think of that before 20/20

  • ChichaMami16

    Her tattoo says, “Never a failure, always a lesson.” But it’s written backwards so she can read it in the mirror.

1 2 3 5
blog comments powered by Disqus