Caption This

- By Bossip Staff

Donald “Broke A$s Scrub” Faison was photographed in a hotel bathroom taking a doody on the toilet looking a bit special.

More Stories From Bossip

Comments

  • that damn sh#$ disturber

    bless his heart…receding hairline at all

  • that damn sh#$ disturber

    meant and all

  • Angel(formerly UrHeiness)

    @Matrix:^^^^lmao^^^^^^..like seriously,what’s really good with this pic?

    I know,times are hard for him & he needs the publicity but DAMN!

  • lilypie

    S e e k i n g A f f l u e n t c O m is a place for like-minded people who understand that intelligence, success and drive are key elements to attraction.

  • Bittah Sistah

    Yay!!! we hate him and wish he fails because his girlfriend is white.

  • Lose15pounds

    this is ridiculous

    Jumpstart your Weight Loss

    Lose 15 pounds in 15 Days

    healzoo . com

  • pynk

    SMDH…

  • Matix B

    @Angel(formerly UrHeiness) He might need a new team b/c this publicity is borderline obscene. SMDH

  • why

    Caption: Have you ever just wanted peace and decided, you know, Imma take a Shyt whether you are looking or not. Try new PEACESHYTTER, relaxes the mind to a feeling of who gives a dayum. LOL

  • Wendy Ms.Good Williams

    lol….This is funny and a bit fruity

  • real black is chocolate

    he’s sellout broke azz negro, f’ck him!

  • MISS ALL THAT

    WOW CELEBRITIES REALLY DO TAKE SHIZ!! I BET BEYOUNCE AND JAY Z DO THIS VERY SAME THING..

  • http://aol ebonieladi

    I just want to know who took the picture.

  • Girl Friday

    Hell no! I’ve lost all respect for this dude!

  • Gimmeabreak78

    He is too old to be getting completely undressed to do number 2.

  • Outlandish On All Counth

    *collapses into laughter*

  • Mock Rock Star

    Poor baby 😦

  • olive

    i can smell the funk from here. and look like he dropped a small one on the floor beside the toilet.

  • Caramel Catâ„¢

    @girl boo

    You almost got me fired! I’m in my office DYING laughing! lmfao!

  • bmarie

    lmbo!! @girl boo

    i thought his career was doing okay… he’s still on Scrubs and everything, still has SOME type of income coming in…

  • chaka1

    He’s still cute, receding hairline and all.

  • sean-slade

    Hey, sometimes that dump breaks you down to where you gotta disrobe and fight it out.

  • Nique (Life in the Fab Lane)

    Ahhhh, the Hilton Hotel…..

    @that damn sh#$ disturber
    4/23/10, 09:22:am

    bless his heart…receding hairline at all

    _______________________________________________

    LMAO!!!

    @girl boo

    Me too! Makes things alittle easier to just hop in the shower after…

  • why

    @BacQUI
    As if you dont take SHYTS LMAO!!!!

    Just because they are celebrities doesnt mean they dont use the crapper LMAO!!! They shyt just like you and I do, on a dayum toilet!!!

  • http://internetmodeling.com/1341 www.internetmodeling.com/1341

    Some things are private

    MODELS WANTED w w w internetmodeling.com/1341

1 2 3
blog comments powered by Disqus